Music

Για τις ραδιοφωνικές μετρήσεις

28 Ιανουαρίου 2018

Δεν νοείται να κατανέμονται τα διαφημιστικά κονδύλια με βάση αμφισβητούμενες μετρήσεις οι οποίες γίνονται με βάση παρωχημένες μεθοδολογίες από εταιρίες που κατέχουν το μονοπώλιο στην αγορά. 

Του ΔΗΜΗΤΡΗ ΚΑΡΕΚΛΙΔΗ
διευθυντή του ραδιοφώνου «Ράδιο Ένα» Ν. Μαγνησίας
(από το News 247)
 
Οι καταγγελίες κατά της Nielsen AGB για τις τηλεοπτικές μετρήσεις και κατά της Focus Bari για τις ραδιοφωνικές έχουν οδηγήσει σε παρέμβαση της Δικαιοσύνης στην πρώτη περίπτωση και πιθανόν σύντομα να συμβεί το ίδιο και στη δεύτερη.
 
Η παρέμβαση της Πολιτείας ωστόσο κρίνεται επιβεβλημένη, ανεξάρτητα με την εξέλιξη που θα έχουν αυτές οι καταγγελίες στη Δικαιοσύνη. Θα πρέπει να αποκτήσει και το ραδιόφωνο το δικό του «barcode», κάτι που μπορεί να ενέχει τεχνολογικές και άλλες προκλήσεις, αλλά μέχρι τώρα η κυβέρνηση δεν δείχνει να πτοείται από τέτοια ζητήματα. Ίσως να ήταν και το αντικείμενο μια υπηρεσίας που θα εξειδικεύονταν στην μέτρηση και την  πιστοποίηση αυτών των στοιχείων. 
 
Το σίγουρο είναι  ότι η Ελεγκτική Εταιρεία Ερευνών Μετρήσεων Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης (ΕΕΕΜ ΜΜΕ) και με διακριτικό τίτλο ΕΛΕΓΧΟΣ, που έχουν συστήσει από κοινού ο Σύλλογος Εταιριών Δημοσκόπησης και Έρευνας Αγοράς ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) και η Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Ελλάδος (ΕΔΕΕ), δεν έχει επιδείξει κάποιες δράσεις για την αυτορύθμιση του κλάδου και τη διενέργεια ελέγχων. Αν η κυβέρνηση έχει σκοπό να διατηρήσει τις θέσεις εργασίας όσων εργάζονται στα ΜΜΕ και οι επιχειρηματίες να συνεχίσουν να επενδύουν σε αυτά, χωρίς να νιώθουν ότι ρίχνουν τα χρήματά τους στον «κουβά», θα πρέπει να πράξει τα δέοντα. Δεν χωρούν καθυστερήσεις ούτε ολιγωρία.



Στην ίδια κατηγορία