Music

Ανταπόκριση από Βιέννη: Η AUDI και η νέα πλατφόρμα ψυχαγωγίας με ραδιοσταθμούς στο αυτοκίνητο από όλο τον κόσμο

21 Μαρτίου 2018

Ο Γιάννης Βασιλόπουλος συμμετείχε στο «Radio days Europe», μία διοργάνωση για το ραδιόφωνο και τον ήχο. Ήταν εκεί περισσότεροι από 1.600 σύνεδροι από όλο τον κόσμο (60 χώρες!), εκπρόσωποι ραδιοφώνων από Αφρική, Αμερική, Αυστραλία και φυσικά Ευρώπη. 

 

Ο Γιάννης Βασιλόπουλος Διευθυντής Προγράμματος του «Ελληνικός 93.2» καταθέτει στο e-tetRadio, σκέψεις και εντυπώσεις από το φετινό «Radio days Europe». «The world is listening»...

Η γενικότερη εικόνα από όλο το τριήμερο είναι πως η Ευρώπη ετοιμάζεται για την ψηφιακή εποχή, για το ψηφιακό ραδιόφωνο που θα αλλάξει τις συνήθειες των ακροατών και θα αυξήσει κατά πολύ τον ανταγωνισμό. Χαρακτηριστική ήταν η φράση του Ben Hammersley*, «Το ραδιόφωνο πέθανε. Tο περιεχόμενο, ο ήχος, η μουσική ανεβαίνουν»

Πώς θα προετοιμαστούμε για αυτή τη νέα εποχή;  Πόσο πολύ αλλάζουν οι συνήθειες στη νέα ψηφιακή εποχή;  Από τη μία θα εξαφανιστεί η συνήθεια του tuning, από την άλλη θα ακούμε αυτό που θέλουμε  πολύ εύκολα ζητώντας το «SIRI θέλω να ακούσω Dua lipa, βρες μου ποιος ραδιοφωνικός σταθμός παίζει». Σε 10 χρόνια από τώρα, τα αυτοκίνητα θα έχουν υποχρεωτικά 5G (για λόγους ασφαλείας) και η AUDI μας παρουσίασε τη νέα πλατφόρμα ψυχαγωγίας με ραδιοφωνικούς σταθμούς από όλο τον κόσμο. Ο ανταγωνισμός θα είναι τεράστιος, όταν στην ίδια λίστα αγαπημένων σταθμών θα υπάρχουν τοπικά και παγκόσμια ραδιόφωνα

 
Ποιος θα επιβιώσει; Ο Καλύτερος... Όλη η Ευρώπη ετοιμάζεται για αυτή την αλλαγή...
 
Μεγάλο ρόλο θα παίξει το περιεχόμενο και η εξωστρέφεια του κάθε μέσου, ενώ είναι αντιφατικές οι εκτιμήσεις για τα social media. Η μισή Ευρώπη οδηγείται σε δικές της επικοινωνιακές πλατφόρμες , για να είναι σε επαφή οι ακροατές με τα μέσα (διαγωνισμοί, εκπομπές, αρχείο εκπομπών, ειδήσεις) και η άλλη μισή Ευρώπη επενδύει τόσο πολύ στα social media με σκοπό την απόλυτη προβολή και εξωστρέφεια του μέσου προς τους χρήστες του Διαδικτύου
 
Οι Νορβηγοί μας παρουσίασαν την προετοιμασία  αλλά και τη μετάβαση στη νέα εποχή. Μια ολοκληρωμένη καμπάνια - εκστρατεία ενημέρωσης,  με τους  ραδιοφωνικούς παραγωγούς να επισκέπτονται τα πιο απομονωμένα χωριά της Νορβηγίας και να εξηγούν για το νέο ψηφιακό ραδιόφωνο (το οποίο αύξησε κατά πολύ τις επιλογές και τα μέσα) σε κάθε ηλικία. Η όλη διαδικασία μετάβασης κράτησε 10 χρόνια και τη χρονιά που διακόπηκε η εκπομπή στα FM,  η συνολική ετήσια ακρόαση μειώθηκε από 3.714.000 σε 3.670.000 ακροατές.
 
Οι κολοσσοί της Ευρώπης (BBC & GLOBAL) στάθηκαν στο περιεχόμενο και στις νέες υπηρεσίες ψυχαγωγίας broadcast, mobile, social, podcast, events...O Stuart Mays, Director of commercial strategy @ Global (Capital UK, Heart fm, Smooth Radio, LBC, Classic Fm, X fm) παρουσίασε την ανάπτυξη της global τα τελευταία 10 χρόνια, την καθιέρωση  δράσεων EΚΕ και τις νέες εμπειρίες που προσφέρουν (συναυλίες, global awards) καθώς και την ολοκληρωμένη στρατηγική επικοινωνίας που έχουν, προετοιμάζοντας και «παθιάζοντας»  τους ακροατές τους, πριν την ολοκληρωτική μετάβαση στη νέα εποχή.
 
Στη νέα εποχή, θα κερδίσει ο καλύτερος, προετοιμαστείτε σωστά και κατάλληλα με νέες υπηρεσίες ψυχαγωγίας και αξιόλογο περιεχόμενο! 
 
Ben Hammersley
When Ben speaks, organisations like Google, the US Department of Defense and Boston Consulting Group listen… as do Virgin, MTV, and Vodafone amongst others.



Στην ίδια κατηγορία