MRB ή Bari-Focus (ή και οι δύο) για τις μετρήσεις ακροαματικότητας;

MRB ή Bari-Focus (ή και οι δύο) για τις μετρήσεις ακροαματικότητας;
Ακολουθήστε μας στο Google news

Την Δευτέρα οι οριστικές αποφάσεις από την ΕΙΙΡΑ και την ΑΕΜΑΡ.

28 Σεπτεμβρίου 2018

Από τις τέσσερις εταιρίες που κατέθεσαν προσφορά στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος της ΑΕΜΑΡ για τις ραδιοφωνικές μετρήσεις (MRB, FOCUS-BARI, METRON ANALYSIS και 361ο RΕSEARCH SOLUTIONS) την πιο χαμηλή τιμή έδωσε η MRB. Και στις τρεις κατηγορίες του διαγωνισμού.

Το περίεργο είναι που η Bari-Focus δεν κατέθεσε προσφορά σε όλες τις κατηγορίες του διαγωνισμού.

Η ΕΙΙΡΑ ζήτησε εκ νέου από τις εταιρίες να καταθέσουν (χαμηλότερες) προσφορές ώστε τη Δευτέρα να πάρει τις τελικές αποφάσεις. Το ιδανικό θα ήταν, λένε, να συνεργάζονταν οι δύο εταιρίες, η MRB και η Bari-Focus, αλλά δεν είναι σίγουρο πως θα το δεχόταν αυτό η MRB.

Μετά από τόσα χρόνια πάντως που τις μετρήσεις τις κάνει η ίδια εταιρία θα είχε πραγματικό ενδιαφέρον αν άλλαζε η κατάσταση.