Radio - News

Στο ΕΣΡ ο Easy 97.2 για «παράνομη μεταβολή προγράμματος»... 6 χρόνια μετά

02 Οκτωβρίου 2018

Τα -όχι και τόσο γρήγορα- αντανακλαστικά του ΕΣΡ φέρνουν ξανά στην επιφάνεια τη νομιμότητα ή όχι του λουκέτου στον ΑΝΤ1 97.2.

Όπως αναφέρει η τελευταία ημερήσια διάταξη του Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, σήμερα κλήθηκε σε απολογία ο Easy 97.2 για «ενδεχόμενη παράβαση των διατάξεων που αφορούν στο άρθρο 8 παρ. 13 στοιχ. β΄ του Ν. 3592/2007 - ενδεχόμενη παράνομη αλλαγή φυσιογνωμίας ραδιοφωνικού σταθμού». Τα αίτια της παραπομπής του ραδιοσταθμού έχουν τις «ρίζες» τους 6 χρόνια πίσω.

Το καλοκαίρι του 2012 ξηλώνεται όλο το -ήδη λειψό- ενημερωτικό και τεχνικό τμήμα του ΑΝΤ1 97.2. Ενδεικτική η περίπτωση των «Αδιάβροχων», του Παναγιώτη Λιάκου και του Κώστα Γιαννουλόπουλου, που στράφηκαν νομικά εναντίον του Έρικ Χάνσεν, του επικεφαλής των ραδιοφώνων του ΑΝΤ1 που ανέλαβε την υλοποίηση των περικοπών. Στους εργαζόμενους ανακοινώνονταν ότι οι οι λόγοι «δεν έχουν να κάνουν με την προσωπικότητά τους, ούτε με τις δεξιότητές τους και τις ακροαματικότητες των εκπομπών τους».

Η πληροφορία για μετατροπή του ΑΝΤ1 97.2 σε μουσικό ραδιόφωνο, ακόμα και με διαφορετικό όνομα, είχε ήδη κυκλοφορήσει στο μιντιακό ρεπορτάζ. Ως τέτοιο εξέπεμπε ουσιαστικά ο ΑΝΤ1 FM τις τελευταίες του ημέρες, παίζοντας μόνο playlist με ελληνικά pop. Η οριστική αλαγή έγινε στις 24 Σεπτεμβρίου της ίδιας χρονιάς, με τον ΑΝΤ1 97.2 να σταματά την λειτουργία του έπειτα από 23,5 χρόνια, δίνοντας τη θέση του στον Easy 97.2.

Το πρόγραμμά του είχε αρχικά μόνο τρεις παραγωγούς που έκαναν ήδη μουσικές και ψυχαγωγικές εκπομπές στη συχνότητα (Μικαέλα Θεοφίλου, Ζωή Κρονάκη, Πόπη Δομάζου), μια μόνο αμιγώς ενημερωτική εκπομπή, το μαγκαζίνο (χωρίς ρεπορτάζ και συνεργάτες!) με τον Κώστα Λασκαράτο και την εκπομπή της Ζωής Κυριακού (αδερφή του αείμνηστου Μίνωα Κυριακού) τις Κυριακές.

Σύμφωνα τώρα με τα έγγραφα του ΕΣΡ η συχνότητα 97.2 δηλώθηκε ως ενημερωτική με την υπ' αριθμόν 14950/19.10.07 απόφαση, και παραμένει ως είχε μέχρι σήμερα, καθώς ο ραδιοσταθμός δεν έκανε χρήση της (καταργημένης, πλέον) διάταξης που θεσπίστηκε επί Σαμαρά για δυνατότητα μετατροπής των ενημερωτικών ΜΜΕ σε μη ενημερωτικών με μια δήλωση στο Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο. Σε αντίθεση με το έτερο κανάλι του ομίλου ΑΝΤ1, το Μακεδονία TV, που μετατράπηκε σε μη ενημερωτικό παίζοντας μόνο σειρές και τηλεμάρκετινγκ.

Στον τελευταίο του ισολογισμό ο ΑΝΤ1 97.2 κατέγραψε ζημίες προ φόρων ύψους 2.860.000 ευρώ, με κύκλο εργασιών μόλις 321.000 ευρώ. Το προσωπικό του μειώθηκε σε 25 άτομα, από 37 που ήταν το 2011, λίγο πάνω από το νόμιμο όριο των 20 εργαζομένων που είχε θεσπίσει το ΕΣΡ για τα ενημερωτικά ραδιόφωνα που εκπέμπουν σε περιοχές με πάνω από 4 εκατομμύρια κατοίκους. O Easy 97.2 διατήρησε μόνο τα ανά ώρα δελτία ειδήσεων και τα μαγκαζίνο, στις καθημερινές παίζει στις... 3 τη νύχτα και τα Σαββατοκύριακα 10 με 12 το πρωί.



Στην ίδια κατηγορία