Media news

Γερές «κόντρες» με διαφορετικά όπλα για ΣΚΑΪ και ALPHA

12 Ιουνίου 2018

Παίζουν μπάλα σχεδόν μόνοι τους ΣΚΑΪ και ALPHA αλλά με διαφορετικά όπλα.

Του Σωτήρη Μανιάτη

Ο πρώτος με ριάλιτι ο δεύτερος με ελληνική μυθοπλασία κυρίως.

Την εβδομάδα που πέρασε (4-10/6/2018) σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen στον πίνακα με τα 20 πρώτα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης βρίσκονται μόνο παραγωγές των δύο συγκεκριμένων καναλιών. Και μάλιστα ο ALPHA καπαρώνει 12 θέσεις ενώ ο ΣΚΑΪ 8. Βέβαια ο ΣΚΑΪ έχει πιάσει τις πρώτες τέσσερις και την έκτη με το «Survivor» που στην καλύτερή του εμφάνιση (6/6) καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.312.000 τηλεθεατές.

Τo... σερί του ριαλιτοπαίχνιδου όμως καταφέρνει να... σπάσει ο ALPHA με την ελληνική σειρά «Το τατουάζ» το οποίο μεταδίδει τρεις φορές την εβδομάδα και το οποίο καταφέρνει να καπαρώσει ισάριθμες θέσεις. Στην καλύτερή του εμφάνιση το «Τατουάζ» πιάνει την πέμπτη θέση (4/6) προσελκύοντας την προσοχή κατά μέσον όρο 1.115.000 τηλεθεατές.

Ο ΣΚΑΪ καταφέρνει να πιάσει άλλη μία θέση στην 20αδα της Nielsen με το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου (13η, 716.000 άτομα) και τις δύο τελευταίες, με το καθημερινό τηλεσκουπίδι του «Power of Love» (616.000) και τα Highlihts του «Survivor» (614.000).

Αντίθετα ο ALPHA παίρνει ακόμα μια θέση με το «Πάμε πακέτο» της Βίκυς Χατζηβασιλείου (11η, 864.000 τηλεθεατές) αλλά τις υπόλοιπες οκτώ τις καπαρώνει με ελληνικές σειρές. Δύο με «Το σόι μου» (957.000), ισάριθμες με το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (696.000) και τέσσερις με το «Έλα στη θέση μου» (692.000).



 

Στην ίδια κατηγορία