Media news

Η μπάλα και «νεκρούς» ανασταίνει

29 Μαΐου 2018

Η στρογγυλή θεά απογειώνει τελικά ακόμα και εκείνους που από τις πολύ χαμηλές πτήσεις κοντεύουν να βρουν για τα καλά στο έδαφος...

Του Σωτήρη Μανιάτη

Ο λόγος για τη δημόσια τηλεόραση και τον τελικό του Τσάμπιονς Λιγκ μεταξύ Ρεάλ Μαδρίτης και Λίβερπουλ (3-1) το περασμένο Σάββατο (26/5). Την αναμέτρηση, που είναι βέβαια ένα ξεχωριστό παγκόσμιο γεγονός, εκτός από τη συνδρομητική πλατφόρμα της Cosmote TV (CosmoteSport1HDμετέδωσε απευθείας και η ΕΡΤ1 (και ΕΡΤ HD). Αυτό και μόνο το ματς λοιπόν ήταν αρκετό για να απογειώσει τη δημόσια τηλεόραση η οποία τριπλασίασε τα ποσοστά της στο σύνολο της ημέρας!

Η ΕΡΤ1 έφτασε κατά μέσον όρο στο 12,4% όταν το μερίδιό της την ίδια μέρα, την προηγούμενη εβδομάδα, δεν ξεπερνούσε μόλις το 4,3%! Βρέθηκε στη δεύτερη θέση σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen με τον ΣΚΑΪ να παραμένει πρώτος αλλά από το 22% που είχε καταγράψει την ίδια μέρα την περασμένη εβδομάδα, αυτό το Σάββατο (26/5) έπεσε κατακόρυφα στο 14,8%. Μικρή ανοδική τάση εμφάνισαν μόνο οι ALPHA (από το 9,9% στο 11,2%) και το STAR (από το 9,7% στο 10,3%) αλλά με τη δημόσια τηλεόραση να τους έχει προσπεράσει.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην κορυφή της λίστας της Nielsen με τα 10 πρώτα, από πλευράς τηλεθέασης προγράμματα, βρίσκεται ο τελικός του Τσάμπιονς Λιγκ καθώς κατά μέσον όρο καθηλώθηκαν μπροστά στις μικρές τους οθόνες (και... στραβώθηκαν από τα απίθανα λάθη του Κάριου που στοίχισαν στη Λίβερπουλ) κατά μέσον όρο 1.302.000 ποδοσφαιρόφιλοι με το μέσο τηλεμερίδιο να αγγίζει το 35,3%. Και στη δεύτερη θέση όμως βρέθηκε η απονομή του κυπέλλου στη Ρεάλ Μαδρίτης (επίσης από την ΕΡΤ1) που την παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.048.000 τηλεθεατές με το μέσο τηλεμερίδιο να φθάνει το 28,6%.

Μόλις στην τρίτη θέση βρέθηκε το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου (521.000 τηλεθεατές) με τα στελέχη του ΣΚΑΪ, προφανώς λόγω του ματς, να επιλέγουν να δείξουν επανάληψη με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου και την παρέα του. Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν το κεντρικό δελτίο του ALPHA (495.000) και η πολλοστή επανάληψη του «Πενήντα πενήντα» στο MEGA (477.000)!



 

Στην ίδια κατηγορία