Στήλες - Σωτήρης Μανιάτης

Σκότος επικοινωνιακό εν έτη.. 2018

04 Ιουνίου 2018

Μια ολόκληρη περιοχή στον Γέρακα έχει μείνει επί σχεδόν τέσσερις μέρες χωρίς ίντερνετ και ορισμένοι και δίχως τηλέφωνο.

Του Σωτήρη Μανιάτη

Μια βλάβη σε κόμβο του ΟΤΕ, αν κατάλαβα καλά, δημιούργησε πρόβλημα σε μια σειρά από… πλακέτες που νοικιάζει και σε άλλους παρόχους και ήταν αρκετή για να πέσει επικοινωνιακό… σκοτάδι σε συνδρομητές όχι μόνο της Cosmote (OTE) αλλά και της Forthnet (Νova)…

Να παίρνεις τηλέφωνο στις υπηρεσίες της Forthnet από την Παρασκευή (1/6) και να έχει φθάσει Δευτέρα (4/6) και να σου ζητούν ούτε λίγο ούτε πολύ να κάνεις… υπομονή καθώς έχουν απευθυνθεί στον ΟΤΕ, ο οποίος οφείλει να διορθώσει τη βλάβη. Και στον ΟTE έπαιρναν άλλοι όπως έμαθα και λίγο πολύ έλεγαν τα ίδια.

Στην ερώτηση πότε προβλέπεται να επανορθώνεται η ζημιά η απάντηση ήταν δεν το γνωρίζουμε ακριβώς. Όχι ακριβώς ούτε στο περίπου δεν το γνώριζαν. Κι όταν διαμαρτυρόσουν πιο έντονα καθώς δεν είναι δυνατόν το 2018 να μένεις χωρίς επικοινωνία, χωρίς εναλλακτική λύση, και για άγνωστο ουσιαστικά διάστημα η απάντηση ήταν ότι οι βλάβες διορθώνονται εντός τριών εργάσιμων ημερών! Κι αφού δηλαδή μας έλαχε Παρασκευή κάτσε και περίμενε να πιάσουμε Τρίτη, Τέταρτη και βάλε. Κι αν διορθωθεί νωρίτερα να χρωστάς… κι ευγνωμοσύνη στις καλές υπηρεσίες της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας!

Στις συνεχόμενες διαμαρτυρίες κάποιοι απαντούσαν τι να κάνουμε υπάρχουν και βλάβες που μπορεί να διορθωθούν και σε 30 μέρες! Δηλαδή ούτε λίγο ούτε πολύ οι τηλεπικοινωνιακές εταιρείες μας λένε ότι μπορεί να μας έχουν ομήρους ποιος ξέρει για ποιο διάστημα και ούτε γάτα ούτε ζημιά; Έτσι όμως και τολμήσεις να μην πληρώσεις στην ώρα σου πάρε να έχεις μια φραγή και τρέχα. Ποιος όμως θα πληρώσει τη ζημιά τόσων ημερών επαγγελματική αλλά καιοικονομική με έξοδα σε κινητά και data;

Το πρόβλημα είναι μαζικό έλεγαν από τη Forthnet κι έχει αποσταλεί σχετικό αίτημα στον ΟΤΕ αλλά επειδή είναι Σαββατοκύριακο και οι τεχνικοί δεν δουλεύουν, μάλλον από Δευτέρα! Από τον ΟΤΕ πάλι έλεγαν ότι έχουν εντοπίσει το πρόβλημα και κάνουν ότι είναι δυνατόν για την  αποκατάστασή του. Τελικώς… τζίφος. Χθες, εκεί λίγο μετά τις 20.00 δέχθηκα τηλεφώνημα από Forthnet ότι η βλάβη έχει αποκατασταθεί αλλά και πάλι τίποτα. Έχετε βραχυκύκλωμα στο σπίτι μου λένε γιατί οι άλλοι συνδρομητές που είναι στην ίδια πλακέτα είναι εντάξει. Μα πως πριν δεν είχαμε και μετά τη δική σας βλάβη αποκτήσαμε βραχυκύκλωμα; Να στείλουμε τεχνικό μου λέει αλλά το κόστος είναι 30 ευρώ και θα έρθει ίσως κατά την Τετάρτη (!) Και γιατί δεν τον στέλνετε κατά Σεπτέμβρη μεριά μαζί με το άνοιγμα των σχολείων;

Δηλαδή και κερατάδες και δαρμένοι; Με τα πολλά τηλεφωνώ σε γειτόνισσα που έχει ίδια σύνδεση. Τζίφος, ούτε και σε αυτήν έχει αποκατασταθεί η βλάβη. Το λέω στον τεχνικό της Forthnet το ψάχνει διαπιστώνει το θέμα και μου λέει όντως έτσι είναι κάποιοι έχουν αποκατασταθεί (;) κάποιοι όχι (!) θα ενημερώσω τους υπεύθυνους και θα ξαναεπικοινωνήσουμε. Σήμερα (4/6) σε ερώτημα στο facebook της εταιρείας η απάντηση ήταν ότι το πρόβλημαπαραμένει χωρίς να γνωρίζουμε πότε επιτέλους θα καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε και πάλι με τον έξω κόσμο...

Τελικά λίγο μετά τις 14.15 σήμερα (4/6) η σύνδεση επανήλθε. Ούτε βραχυκύκλωμα στο σπίτι υπήρχε ούτε τίποτα άλλο. Μια βλάβη που έκαναν σχεδόν τέσσερις μέρες να τη φτιάξουν. Μήπως λέμε μήπως καμιά Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, καμιά Επιτροπή Ανταγωνισμού, κανένας Συνήγορος του Πολίτη πρέπει να κάνουν έναν εξονυχιστικό έλεγχο στις τηλεπικοινωνιακές εταιρείες σε αυτά που διαφημίζουν, σε αυτά που υπόσχονται και σε εκείνα που τελικά παρέχουν για να μην είμαστε μονίμως εμείς οι πολίτες συνεχώς τα κορόιδα;



 

Στην ίδια κατηγορία