Media news

Το διάγγελμα Τσίπρα ανέβασε τα δελτία ειδήσεων...

13 Ιουνίου 2018

Τέσσερις από τις δέκα θέσεις της λίστας της Nielsen πήραν χθες... δελτία ειδήσεων. Τυχαίο; Καθόλου...

Σχεδόν πάντα κάποιο δελτίο ειδήσεων βρίσκει θέση στη δεκάδα της ημέρας με τα προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, αλλά χθες ήταν η μέρα του διαγγέλματος του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα για το Μακεδονικό γι' αυτό και είχαμε... συνωστισμό.

Τους περισσότερους τηλεθεατές συγκέντρωσε το έκτακτο δελτίο του ALPHA με το διάγγελμα του πρωθυπουργού που κατά τη διάρκειά του (9 λεπτά) καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 563.000 άτομα (6η θέση). Στην επόμενη θέση ακολουθεί η κανονική διάρκεια του δετίου ειδήσεων του ALPHA (544.000 τηλεθεατές) και έπονται, το κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ (505.000) και το μεσημεριανό του ίδιου καναλιού (467.000).

Το κανάλι του Φαλήρου πάντως έχασε και πάλι την πρώτη θέση καθώς το «Survivor» βρέθηκε δεύτερο χθες με 1.005.000 φανατικούς τηλεθεατές. Το ριαλιτοπαίχνιδο του ΣΚΑΪ έχασε και πάλι από μια σειρά του ALPHA, το “Τατουάζ” που βρέθηκε στην κορυφή καθηλώνοντας μπροστά στους δέκτες τους κατά μέσον όρο 1.127.000 τηλεθεατές.

 

 

 

 



 

Στην ίδια κατηγορία