«Σκοράρουν» υβριδικά, διαδικτυακά και virtual reality...

«Σκοράρουν» υβριδικά, διαδικτυακά και virtual reality...
Ακολουθήστε μας στο Google news

Παρότι διαπιστώθηκαν, τις πρώτες μέρες ειδικά, κάποιες... δυσλειτουργίες η ΕΡΤ μετράει ήδη... κέρδη από τις νέες εφαρμογές της.

21 Ιουνίου 2018

Του Σωτήρη Μανιάτη

Οι μεταδόσεις του Μουντιάλ της Ρωσίας συνδυάστηκαν από τα στελέχη της ΕΡΤ με καινοτόμες εφαρμογές υβριδικής τηλεόρασης αλλά και εικονικής πραγματικότητας. Και ήδη από την πρώτη εβδομάδα διεξαγωγής της διοργάνωσης φαίνεται σύμφωνα με τα στελέχη της δημόσιας τηλεόρασης τα διαδικτυακά προϊόντα της ΕΡΤ σημειώνουν «το… ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο»

Σύμφωνα λοιπόν με τα όσα ανακοινώνουν η μετάδοση των αγώνων έχει αυξήσει την κίνηση στο live streaming της ΕΡΤ1 κατά 1.000% σε σχέση με τον μέσο όρο έτους. Κάθε ημέρα καταγράφονται τουλάχιστον 250.000 θεάσεις των αγώνων από το διαδίκτυο. Επιπροσθέτως, τα αιτήματα θέασης κατά παραγγελία βίντεο (videoon demand) έχουν διπλασιαστεί τις ημέρες του Μουντιάλ.

Ο αριθμός χρηστών που επισκέπτονται την ενημερωτική σελίδα του ert.gr παρουσιάζει αύξηση 220%, με 80.000 συνεδρίες ανά ημέρα και περίπου 130.000 θεάσεις σελίδων (page views). Στη σελίδα του Web TV, η επισκεψιμότητα έχει πενταπλασιαστεί, με τις θεάσεις σελίδων να ξεπερνούν τις 800.000 ανά ημέρα. Συνολικά, το ert.gr καταγράφει ρεκόρ επισκεψιμότητας, καθώς περί τους 300.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε ημέρα βλέπουν πάνω από 1,1 εκατομμύριο σελίδες. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι θεωρούν πιο επιτυχημένες, πιο... εύχρηστες τις εφαρμογές στο web.

Μεγάλη είναι πάντως και η απήχηση των κοινωνικών δικτύων της ΕΡΤ, καθώς σημειώνεται αύξηση 1.200% της απήχησης της σελίδας facebook ERT Social, 550% αύξηση στις θεάσεις video, και 60% αύξηση στα impressions του twitter. Οι χρήστες της εφαρμογής εικονικής πραγματικότητας ERT VR διπλασιάζονται σε αριθμό κάθε 48 ώρες. Η εφαρμογή έχει αυτή τη στιγμή 30.000 ενεργούς χρήστες.

Ο αριθμός ενεργών, συνδεδεμένων στην υβριδική τηλεόραση έξυπνων τηλεοράσεων αυξήθηκε κατά 35% από την ημέρα έναρξης του Μουντιάλ - αυτή τη στιγμή 165.000 συσκευές βλέπουν ΕΡΤ Hybrid, ενώ η επισκεψιμότητα των εφαρμογών της υβριδικής έχει διπλασιαστεί σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.