Μπάλα, μπάλα, μπάλα, ολίγον... επιβίωση και «τατουάζ»

Μπάλα, μπάλα, μπάλα, ολίγον... επιβίωση και «τατουάζ»
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μόνο τρία προγράμματα μονοπώλησαν την εβδομάδα που μας πέρασε τον πίνακα με τα 20 πρώτα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης.

26 Ιουνίου 2018

Του Σωτήρη Μανιάτη

Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen για την εβδομάδα 18-24/6/2018 και πάλι κυρίαρχη είναι η ΕΡΤ (το γλεντάνε τώρα στο Ραδιομέγαρο γιατί μετά το Μουντιάλ θα αρχίσει και πάλι η γκρίνια, η μουρμούρα και το... 12Χ στα ποσοστά).

Η δημόσια τηλεόραση καταλαμβάνει 12 από τις 20 θέσεις εννοείται με αναμετρήσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου της Ρωσίας. Τους περισσότερους τηλεφιλάθλους προσέλκυσε η ανατροπή (1-2) της Γερμανίας επί της Σουηδίας καθώς το δεύτερο ημίχρονο το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.302.000 άτομα. Και από κοντά ακολουθεί επίσης το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα Αργεντινή - Κροατία (0-3) που το είδαν κατά μέσον όρο 1.206.000 τηλεθεατές.

Πέντε θέσεις κατάφερε να καπαρώσει και ο ΣΚΑΪ, όλες βέβαια με το «Survivor» που έχει μπει, αλλά μόλις μία στην πρώτη πεντάδα. Το ριαλιτοπαίχνιδο... επιβίωσης στην καλύτερή του εμφάνιση (24/6) καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.133.000 φανατικούς τηλεθεατές.

Αλλες τρεις θέσεις καπάρωσε και ο ALPHA. Και τις τρεις όμως με ελληνική σειρά μυθοπλασίας. Το «Τατουάζ» καταφέρνει να προσελκύει τηλεθεατές και στην καλύτερη του μέρα (19/6) το παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.039.000 άτομα.