Καθηλωμένοι στις μικρές οθόνες λόγω μπάλας...

Καθηλωμένοι στις μικρές οθόνες λόγω μπάλας...
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μουντιαλική ήταν και η εβδομάδα που μας πέρασε και οι μόνες παραγωγές που αποδείχτηκαν κάπως ανθεκτικές ήταν μονο το «Τατουάζ» και το «Survivor».

04 Ιουλίου 2018

Του Σωτήρη Μανιάτη

Όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε οι μεταδόσεις του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου 2018 σχεδόν μονοπώλησαν τον πίνακα της Nielsen με τα 20 καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης την εβδομάδα 25/6-1/7/2018. Και κάπως έτσι άλλωστε η ΕΡΤ-1 έχει απογειωθεί -και δυστυχώς μετά τις 15 Ιουλίου που τελειώνει το Μουντιάλ της Ρωσίας-, θα προσγειωθεί... απότομα.

Πάντως την εβδομάδα που μας πέρασε η ΕΡΤ-1 με πέναλτι, παρατάσεις και κανονικές περιόδους αναμετρήσεων του Μουντιάλ καπάρωσε 14 από τις 20 θέσεις. Και τα μόνα προγράμματα που... άντεξαν ήταν μια ελληνική σειρά, "Το τατουάζ" του ALPHA με το οποίο απέσπασε τρεις θέσεις κι ένα ριαλιτοπαίχνιδο, το «Survivor» του ΣΚΑΪ με το οποίο επίσης καπάρωσε ισάριθμες θέσεις.

Στην κορυφή του ΤOP-20 της Nielsen βρέθηκαν τα πέναλτι ανάμεσα σε Κροατία και Δανία, με την πρώτη να παίρνει τελικά το εισιτήριο για τη φάση των οκτώ του Μουντιάλ. Αυτή τη σειρά των πέναλτι καθηλώθηκαν μπροστά στις μικρές τους οθόνες για να τη δουν κατά μέσο όρο 1.536.000 τηλε-φίλαθλοι. Αολούθησε η παράταση της ίδιας αναμέτρησης με 1.306.000 τηλεθεατές και μετά το δεύτερο ημίχρονο του αγώνα Ουρουγουάη - Πορτογαλία, με τη δεύτερη να αποκλείεται από την διοργάνωση, που τον παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 1.301.000 τηλε-φίλαθλοι.

Στην πρώτη δεκάδα δεν υπάρχει κανένα αλλο πρόγραμμα πέρα από αναμετρήσεις του Μουντιάλ. Μόλις στην 11η θέση εμφανίζεται το «Τατουάζ» (ALPHA) που αποδεικνύεται η πλέον ανθεκτική παραγωγή έναντι οποιασδήποτε άλλης (ριάλιτι, ποδόσφαιρο κ.α.) που καθηλώνει κατά μέσον όρο στις μικρές τους οθόνες 1.133.000 τηλεθεατές. Το «Survivor» (ΣΚΑΪ) εμφανίζεται στην αμέσως επόμενη θέση (12η) με 1.050.000 τηλεθατές κατά μέσον όρο να το επιλέγουν.

Είναι χαρακηριστικό ότι καλοκαιριάτικα και με τις ζέστες να έχουν... σφίξει πλέον για τα καλά, από την 20αδα της Nielsen μόλις το τελευταίο πρόγραμμα (Α' ημιχρονο του αγώνα Ουρουγουάη - Πορτογαλία) το παρακολουθησαν οριακά λιγότεροι από ένα εκατομμύριο τηλεθεατές (975.000 άτομα). Όλα τα υπόλοιπα καθηλωνουν μπροστά στους δέκτες πάνω από ένα εκατομμύριο άτομα...