Media news

Στο... μεϊντάνι για τις πρωτιές τους τα στελέχη του ΣΚΑΪ

09 Ιουλίου 2018

Πριν κατεβάσει οριστικά αυλαία το «Survivor» τα στελέχη του ΣΚΑΪ έσπευσαν να πανηγυρίσουν την πρωτιά τους.

Τώρα βέβαια αναμένεται να σκάσουν... μύτη και τα στελέχη των άλλων καναλιών με πρωτιές και διαφορετικά στοιχεία. Έχουν ήδη κάνει τον αναμενόμενο απολογισμό τους για την τηλεοπτική σεζόν που βαίνει προς το τέλος της.

Τον δημοσιοποιούν βεβαίως μόνο εάν και εφόσον τους βολεύει. Και συχνά μόνο κατά το τμήμα που επιλέγουν καθώς εξυπηρετεί τα σχέδιά τους.

Σύμφωνα με τα στελέχη του ΣΚΑΪ πάντως και το δεύτερο μισό της σεζόν (1/1-30/6/2018) το κανάλι του Φαλήρου βρέθηκε στην κορυφή με τηλεμερίδιο 18,2%. Στη σχετική τους ανακοίνωση κάνουν αναλυτικές αναφορές στις ενημερωτικές εκπομπές τους, καθημερινές και Σαββατοκύριακα, στο ριάλιτι που τους απογείωσε από πέρσι, το «Survivor» αλλά ακόμα και στο τηλεσκουπίδι τους, το «Power of Love» (τρομάρα τους). Βέβαια ειδική αναφορά γίνεται στα δελτία ειδήσεων του καναλιού, τα τάλεντ σόου και ξεχωριστές ψυχαγωγικές εκπομπές όπως το «Στην υγειά μας» με τον Σπύρο Παπαδόπουλο.

Αναλυτικά στο ενημερωτικό του σημείωμα αναφέρουν:

«Στην πρώτη θέση και στην prime time (21.00-23.59) για το ίδιο διάστημα με ποσοστό 21,3% στο σύνολο του κοινού, ενώ στις ηλικίες 15-44 σημείωσε 22,4% .

Tα προγράμματα του Σταθμού καλύπτουν όλες τις ηλικίες. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι στα παιδιά 4-14 ετών καταγράφει( το Survivor) μέσο όρο 35,9% όταν η εκπομπή «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά καταγράφει 46,4% μέσο όρο στους ενήλικες 65+.

Αναλυτικά :

Το Survivor είναι στην κορυφή του prime time σημειώνοντας κατά μέσο όρο από την έναρξη του 21 Ιανουαρίου μέχρι και 30 Ιουνίου στο σύνολο του κοινού 30,9% όταν στους άντρες 25-34 καταγράφει το εντυπωσιακό 37% και αντίστοιχα στις γυναίκες 36,6%.

Το «Power of love» είναι το πρώτο ψυχαγωγικό πρόγραμμα στην off peak από την αρχή της σεζόν και σημείωσε 20,2% στο σύνολο, όταν στις γυναίκες 15-24 έκανε μέσο όρο 29,8%.

Σταθερή αξία παραμένει η ενημέρωση που από την αρχή της σεζόν (Σεπτέμβριος μέχρι και 30 Ιουνίου) .

· το Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων ήταν πρώτο στο σύνολο του κοινού απέναντι στον ανταγωνισμό με 15,7% σημειώνοντας μάλιστα μέσο όρο 19,1% στους τηλεθεατές υψηλής μόρφωσης.
· Το μεσημεριανό δελτίο του σταθμού κυριαρχεί στην μεσημεριανή ζώνη με ποσοστό 23,3%.
· Το «Σήμερα» με τον Δημήτρη Οικονόμου και τη Μαρία Αναστασοπούλου έχει 25,5% ποσοστό τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού, ενώ στους άνδρες 45-54 κατέγραψε κατά μέσο όρο 39,6% .
· Το «Τώρα» με την Άννα Μπουσδούκου σημείωσε 17,3% ποσοστό τηλεθέασης στο σύνολο του κοινού.
· Οι «Αταίριαστοι» με τον Χρήστο Κούτρα και τον Γιάννη Ντσούνο 16,9%
· Το «Καλημέρα» με τον Γιώργο Αυτιά μονοπώλησε το πρωινό του Σαββατοκύριακο με ποσοστό 31,4%.
· Το «Ακραίως» με τον Τάκη Χατζή σημείωσε 18,7%.

Η ψυχαγωγία στον ΣΚΑΪ κατέγραψε υψηλά ποσοστά από την αρχή της σεζόν (Σεπτέμβριος) :

· το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» έκανε στο σύνολο του κοινού 28,4%.
· Το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» 27,5% και στις γυναίκες 15-24 33,2%
· Το «The Voice» 25,9% και στις γυναίκες 15-24 34,4%.»



 

Στην ίδια κατηγορία