Διψήφιο τηλεμερίδιο με μόλις ένα ματς…

Διψήφιο τηλεμερίδιο με μόλις ένα ματς…
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μπορεί η Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου να έχασε από το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ουγγαρίας, το E TV πάντως -που έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων της-, τράβηξε και πάλι την ανηφόρα…

12 Σεπτεμβρίου 2018

Του Σωτήρη Μανιάτη

Ένα ματς ποδοσφαίρου αποδεικνύεται αρκετά ισχυρό καθώς το E TV με την Εθνική μας να χάνει εκτός έδρας (2-1) χθες (11/9) από την Ουγγαρία ανέβηκε 3,5 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με την ίδια μέρα την περασμένη εβδομάδα (4/9). Κι αυτό στο σύνολο του προγράμματος, καθώς σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen το μερίδιο του E TV κατά μέσον όρο έφθασε το 10,5% ξεπερνώντας μάλιστα και τον ΑΝΤ-1 (9,8%).

Πάνω από το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη βρέθηκαν ο ALPHA (12,6%) και ο ΣΚΑΪ (13,2%) ενώ εντύπωση προκαλεί ότι τη συγκεκριμένη μέρα στην κορυφή βρέθηκε το STAR (14,2%). Τα στελέχη του καναλιού της Κηφισίας βέβαια έχουν ήδη ρίξει στη μάχη της τηλεθέασης εκπομπές όπως «Στη φωλιά των Κου Κου», «Αλήθειες με τη Ζήνα», «Shopping Star», αλλά και το ριαλιτοπαίχνιδό τους «Greece’s Next Top Model» ενώ χθες μετέδωσαν και μια καλή ταινία «Η χιονάτη και ο κυνηγός». Αυτά φαίνεται να τους οδήγησαν πιο ψηλά από τα άλλα κανάλια.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Nielsen το χθεσινό ματς της ΕΘνικής μας (E TV) βρέθηκε στην κορυφή του Τοπ-10 της ημέρας καθώς συνολικά το παρακολούθησαν 883.000 τηλε-φίλαθλοι κατά μέσον όρο. Και στη δεύτερη θέση βρέθηκε η ταινία «Η Χιονάτη και ο κυνηγός» (STAR) που την είδαν 632.000 τηλεθεατές κατά μέσον όρο. 

Με την προηγούμενη αναμέτρηση της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου, την πρώτη της στη νέα διοργάνωση UEFA Nations League (νίκησε την Εσθονία εκτός έδρας 1-0), το E TV κατάφερε να αποσπάσει και δύο θέσεις (μία για κάθε ημίχρονο) στη πρώτη 20αδα της λίστας της Nielsen με τα καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης την εβδομάδα που μας πέρασε (3-9/9/2018). Το δεύτερο ημίχρονο της αναμέτρησης καπάρωσε τη δεύτερη θέση καθώς κατά μέσον όρο καθηλώθηκαν μπροστά στις μικρές τους οθόνες για να το δουν 752.000 τηλε-φίλαθλοι. Το πρώτο ημίχρονο βρέθηκε στην έβδομη θέση καθώς το είδαν 694.000 τηλε-φίλαθλοι.

Τη συγκεκριμένη εβδομάδα στην κορυφή της λίστας της Nielsen βρέθηκε η ξένη ταινία που μετέδωσε ο ΣΚΑΪ (9/9) «Η αρπαγή 3» την οποία προτίμησαν να δουν κατά μέσον όρο 779.000 τηλεθεατές. Στην πρώτη εξάδα τέσσερις θέσεις καπάρωσαν ισάριθμα επεισόδια της σειράς «Το σόι σου» που μεταδίδει ο ALPHA σε επανάληψη με το καλύτερο (4/9) να το επιλέγουν κατά μέσον όρο 748.000 τηλεθεατές.

Είμαστε βέβαια ακόμα στην αρχή μιας σεζόν που αναμένεται ιδιαίτερα… αναγνωριστική και εξαιρετικά ανταγωνιστική. Από την άλλη εβδομάδα σχεδόν όλα τα κανάλια θα αρχίσουν να ρίχνουν τις παραγωγές τους στη μάχη της τηλεθέασης. Και όπως όλα δείχνουν έχουμε να δούμε πολλά… επεισόδια με τα ποσοστά των καναλιών και των προγραμμάτων τους προσεχώς...