Και οι δημοσιογράφοι χωρισμένοι σε στρατόπεδα…

Και οι δημοσιογράφοι χωρισμένοι σε στρατόπεδα…
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μπορεί να μην είναι η δουλειά μας αλλά ένα μεγάλο κομμάτι του χώρου δυστυχώς λειτουργεί πλέον με αυτόν τον τρόπο…

17 Σεπτεμβρίου 2018

Του Σωτήρη Μανιάτη

Είναι ενδεικτικός ο τρόπος με τον οποίο σχολίασαν τις συνεντεύξεις στη ΔΕΘ του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα αλλά και του προέδρου της ΝΔ Κυριάκου Μητσοτάκη… «συμπολιτευόμενοι» και «αντιπολιτευόμενοι» δημοσιογράφοι και ΜΜΕ. Οι «αντιπολιετυόμενοι» σχολίασαν αρνητικά ότι ο πρωθυπουργός άργησε να δώσει ερωτήσεις σε «αντιπολιτευόμενα» ΜΜΕ και ακριβώς το ίδιο έκαναν μια εβδομάδα αργότερα τα «συμπολιτευόμενα» μέσα Ενημέρωσης.

Και τα δύο «δημοσιογραφικά στρατόπεδα» εντόπισαν σημαντικά ερωτήματα που δεν έγιναν ή άλλες ερωτήσεις που επαναλήφθηκαν άνευ λόγου ή κάποιες που έστρωναν το χαλί είτε στον έναν είτε στον άλλο. Οι «συμπολιτευόμενοι» είτε σιώπησαν, είτε θεώρησαν ότι έγιναν όλα καλά στη συνέντευξη του πρωθυπουργού και το ίδιο έπραξαν οι «αντιπολιτευόμενοι» για τη συνέντευξη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Βρήκαν τα φάλτσα του… αντιπάλου αλλά όχι και της… δικής τους πλευράς καθώς είτε δεν τα είδαν είτε προτίμησαν να τα προσπεράσουν…

Δυστυχώς από όλο αυτό το σκηνικό βγαίνουν κάποια συμπεράσματα για το πώς λειτουργεί ένα κομμάτι δημοσιογράφων. Χωρισμένοι κι αυτοί σε «στρατόπεδα» αντί να κάνουν τη δουλειά τους σχολιάζουν όσα συμβαίνουν φορώντας τα κομματικά γυαλιά τους. Ακόμα και σε μια τέτοια συνέντευξη είναι εμφανές ότι δεν γίνεται σωστή δημοσιογραφική δουλειά. Οι δημοσιογράφοι ανάλογα με το μέσο τους θέλουν να κάνουν συγκεκριμένη ερώτηση ακόμα κι αν έχει γίνει από άλλους. Και το κάνουν έστω κι αν έχουν εντοπίσει ότι υπάρχουν σημαντικά ερωτήματα που δεν έχουν γίνει. Το αποτέλεσμα είναι να μην αναφέρονται ζητήματα με ιδιαίτερα ενδιαφέρον. Η εμμονή σε συγκεκριμένα θέματα με βάση αυτό που θέλει να εστιάσει το μέσον Ενημέρωσης που εκπροσωπούν δημιουργεί ζητήματα για τον τρόπο λειτουργίας δημοσιογράφων και ΜΜΕ.

Κι από την άλλη έχουμε τους «απέξω» που σπεύδουν να σχολιάσουν αρνητικά σε ποια ΜΜΕ δόθηκε προτεραιότητα, σε ποια δόθηκαν ερωτήσεις με μεγάλη αργοπορία και ποια αγνοήθηκαν από τον πρωθυπουργό ή τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης, ανάλογα με τις… κομματικές τους προτιμήσεις και όχι κρατώντας ίσες αποστάσεις. Η… πόλωση κατά πως φαίνεται και «πουλάει» και τους «βολεύει». Όμορφος κόσμος δημοσιογραφικός, αγγελικά πλασμένος…