Η μπάλα φέρνει ποσοστά αλλά χρειάζεται και... καλύτερος προγραμματισμός

Η μπάλα φέρνει ποσοστά αλλά χρειάζεται και... καλύτερος προγραμματισμός
Ακολουθήστε μας στο Google news

Τάλεντ σόου και μυθοπλασία... σαρώνουν την τηλεθέαση στα ιδιωτικά κανάλια με την ΕΡΤ να βλέπει ποσοστά μόνο με αθλητικά...

06 Νοεμβρίου 2018

Του Σωτήρη Μανιάτη

Είναι σαφές ότι τα αθλητικά ανεβάζουν την τηλεθέαση αλλά επίσης είναι ξεκάθαρο ότι ένας καλύτερος προγραμματισμός εκεί στη δημόσια τηλεόραση είναι... άκρως απαραίτητος. Ειδικά τώρα πλέον που διαθέτει αθλητικό κανάλι, το ΕΡΤ Sports HD, καλό θα είναι να αποφεύγονται κατά το δυνατόν φαινόμενα όπως το χθεσινό (Δευτέρα 5/11) όπου: Στην ΕΡΤ-1 από τις 18.00 - 20.40 είχε κύπελλο μπάσκετ (Προμηθέας – Παναθηναϊκός) και εκπομπή post game τα οποία μεταδίδονταν και από το ΕΡΤ Sports HD, στην ΕΡΤ-2 από τις 17.00 έως τις 19.00 είχε βόλεϊ ΑΕ Κομοτηνής – ΑΕΚ και στην ΕΡΤ-3 αθλητική εκπομπή (18.15-18.55) «Ο κόσμος των σπορ». Και αύριο (7/11) όμως έχουμε στην ΕΡΤ-1 (19.15) νέα αθλητική εκπομπή «Sportify» που είναι και το μόνο (περιέργως) σύμφωνα με τον προγραμματισμό που θα μεταδώσει και το ΕΡΤ Sports HD, στην ΕΡΤ-2 μπάσκετ ανδρών (19.30) ΑΕΚ - Φουενλαμπράδα ενώ νωρίτερα (18.00) η ΕΡΤ-3 θα μεταδώσει μπάσκετ γυναικών Ολυμπιακός - Ντινάμο Κουρσκ. Κάποιο... συμμάζεμα αν μη τι άλλο είναι αναγκαίο.

Πάντως, στο ΤΟΠ-20 της Nielsen για την εβδομάδα που μας πέρασε (29/10-4/11/2018) η ΕΡΤ-1 κατάφερε να αποσπάσει τέσσερις θέσεις. Όλες βέβαια με τα δύο ματς της Super League που μετέδωσε απευθείας Παναθηναϊκός – ΑΕΚ (0-0) το Σάββατο (3/11) και το Αρης – Ολυμπιακός (0-1) την Κυριακή (4/11). Την καλύτερη θέση (δεύτερη) καπάρωσε το Β' ημίχρονο του Αρης - Ολυμπιακός που κατά μέσον όρο παρακολούθησαν από τις μικρές τους οθόνες 1.288.000 τηλε-φίλαθλοι. Το Α' ημίχρονο του ματς βρέθηκε 14ο (989.000). Στην 9η θέση του πίνακα της Nielsen βρέθηκε το Β' ημίχρονο ΠΑΟ – ΑΕΚ που το είδαν κατά μέσον όρο 1.078.000 τηλε-φίλαθλοι με το πρώτο ημίχρονο του αγώνα να βρίσκεται στη 19η θέση (886.000).

Πέντε θέσεις από τον πίνακα της Nielsen καπάρωσε ο ΣΚΑΪ που έπιασε όμως και την κορυφή με το «Voice» που καθηλώνει στους καναπέδες τους κατά μέσον όρο 1.350.000 τηλεθεατές. Το κανάλι του Φαλήρου καπαρώνει συνολικά τρεις θέσεις με το τάλεντ σόου ενώ άλλες δύο πιάνει με το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» (11η, 1.059.000 τηλεθεατές) και το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» του Σπύρου Παπαδόπουλου (18η, 909.000).

Τις περισσότερες θέσεις από την εικοσάδα (11) έχει καπαρώσει ο ALPHA και μάλιστα όλες με ελληνικές σειρές μυθοπλασίας. Την καλύτερη θέση (5η) έπιασε το «Μην αρχίζει τη μουρμούρα»με 1.163.000 τηλεεθατές κατά μέσον όρο που βρέθηκε και στη 13η θέση (992.000). Στην 6η θέση βρέθηκε «Το σόι σου» (1.098.000), το «Τατουάζ» καπάρωσε τέσσερις θέσεις με καλύτερη την 7η (1.098.000), ενώ άλλες τέσσερις έπιασε και το «Έλα στη θέση μου» με καλύτερη τη 15η (952.000).