Media news

«Survivor»... γιοκ

07 Φεβρουαρίου 2019

Χάθηκε το ριαλιτοπαίχνιδο και από τη δεκάδα της Nielsen...

Τα στελέχη του ΣΚΑΪ έχουν παγώσει από τα... αποτελέσματα του «Survivor: Ελλάδα - Τουρκία». Περίμεναν να τονώσει τα νούμερα του καναλιού του Φαλήρου και να δώσει μια... ώθηση προς τα πάνω, αλλά ακολουθεί ακριβώς αντίθετη πορεία. Τουλάχιστον στα πρώτα αυτά επεισόδια. Χθες (6/2), το ριαλιτοπαίχνιδο δεν κατάφερε να πιάσει θέση στη δεκάδα της Nielsen με τα προγράμματα που είχαν τη συγκεκριμένη μέρα την υψηλότερη τηλεθέαση.

Στην κορυφή της λίστας βρέθηκε βέβαια το «Τατουάζ» του ALPHA με 1.229.000 τηλεθεατές ενώ ακολούθησαν οι σειρές «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (1.038.000) και «Επιστροφή» του ΑΝΤ1, που καθηλώνει στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.032.000 τηλεθεατές. Αυτά είναι και τα μόνα «εκατομμυριούχα» προγράμματα της λίστας, που προσελκύουν δηλαδή περισσότερους του ενός εκατομμυρίου τηλεθεατές.

Θέση πάντως στη λίστα έχει βρει και το «Master Chef» (981.000) του STAR και «Ο τροχός της τύχης» (773.000) του ίδιου καναλιού, ενώ στην όγδοη θέση συναντάμε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ALPHA (763.000). Μια θέση, την ένατη, καπάρωσε και το OPEN με το πρώτο Ελ Κλάσικο, Μπαρτσελόνα - Ρεάλ Μαδρίτης (1-1) που είδαν κατά μέσον όρο 744.000 τηλε-φίλαθλοι. Και την τελευταία θέση πιάνει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ-1 με τον Νίκο Χατζηνικολάου να προσελκύει κατά μέσον όρο 737.000 τηλεθεατές.

Υ.Γ.: Πληροφορίες που θέλουν τον Ατζούν Ιλίτζαλι να σχεδιάζει εξόρμηση... αστέρων του «Power of Love» στον Άγιο Δομίνικο προς τόνωση παικτών και αριθμών δεν επαληθεύεται τουλάχιστον μέχρι στιγμής...



 

Στην ίδια κατηγορία