Έκανε OPEN στην 20αδα της Nielsen...

Έκανε OPEN στην 20αδα της Nielsen...
Ακολουθήστε μας στο Google news

...Με ένα ματσάκι της Εθνικής ποδοσφαίρου το κανάλι του Ιβάν Σαββίδη.

27 Μαρτίου 2019

Τα στελέχη του OPEN είδαν να «καπαρώνουν» την έκτη θέση στην 20αδα της Nielsen με τα καλύτερα, από πλευράς τηλεθέασης, προγράμματα την εβδομάδα που μας πέρασε (18-24/3/2019). Το Β' ημίχρονο της αναμέτρησης της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου που κέρδισε 2-0 το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα του Λιχτενστάιν είδαν κατά μέσον όρο 1.086.000 τηλε-φίλαθλοι. Κι αυτή είναι η μοναδική θέση που κατάφερε να πιάσει το OPEN.

Τα στελέχη του καναλιού του Ιβάν Σαββίδη πάντως, χθες (26/3), με την άλλη αναμέτρηση της Εθνικής μας με τη Βοσνία Ερζεγοβίνη (2-2), είδαν στο σύνολο της ημέρας το τηλεμερίδιο του καναλιού να... αγγίζει σχεδόν σε διψήφιο ποσοστό (9,8%). Το ματς είδαν κατά μέσον όρο 953.000 τηλε-φίλαθλοι, αλλά αυτά θα φανούν στο βαρόμετρο της επόμενης εβδομάδας.

Μένοντας στο τηλεβαρόμετρο της Nieslen της εβδομάδας που μας πέρασε (18-24/3/2019) τις περισσότερες θέσεις (εννέα) καπάρωσε ο ALPHA αλλά την κορυφή... μονοπώλησε και πάλι το STAR που συνολικά πήρε πέντε θέσεις ενώ τόσες έπιασε και ο ΑΝΤ-1. To STAR βέβαια έχει βρει το δικό του... χρυσάφι με το «Master Chef» με το οποίο πιάνει και τις πέντε θέσεις εκ των οποίων οι τρεις πρώτες. Την καλύτερη εμφάνισή του έκανε στις 21/3 με 1.354.000 φανατικούς τηλεθεατές. 

Από τον ALPHA την καλύτερη θέση (τέταρτη) έπιασε το «Τατουάζ» (1.108.000) το οποίο καπάρωσε συνολικά τέσσερις θέσεις. Θέση στο τηλεβαρόμετρο από το κανάλι της Κάντζας βρήκαν το «Πάμε Πακέτο» (όγδοη, 1.048.000 τηλεθεατές), αλλά και οι κωμωδίες του «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (καλύτερη εμφάνιση στις 21/3, 1.022.000), «Το σόι σου» (18/3, 944.000) και «Έλα στη θέση μου» (19/3, 921.000).

Από τον ΑΝΤ-1 την καλύτερη θέση (13η) καπάρωσε η ελληνική σειρά του «Η επιστροφή» που συνολικά έπιασε τέσσερις θέσεις με καλύτερη εμφάνιση στις 22/3 με 965.000 τηλεθεατές να δείχνουν την προτίμησή τους κατά μέσον όρο. Μια θέση όμως (14η) έπιασε και πάλι και το «Your Face Sounds Familiar» με 962.000 τηλεθεατές να καθηλώνονται κατά μέσον όρο μπροστά από τις μικρές τους οθόνες.