Βusiness as usual ή πως η μουσική πάει πακέτο (και) με τα energy drinks

Βusiness as usual ή πως η μουσική πάει πακέτο (και) με τα energy drinks
Ακολουθήστε μας στο Google news

Μία θαυμάσια ιστορία από το χώρο της... μουσικής και του... εμπορίου.

11 Ιουνίου 2019

Γράφει η Kafka

Ο DJ Khaled μέχρι εχθές ετοιμαζόταν να κάνει γιγαντιαίων διαστάσεων μήνυση στο Billboard γιατί, όπως υποστηρίζει, τοποθέτησαν αδίκως το album του στη δεύτερη θέση των charts, πίσω από αυτό του Tyler the Creator. «Έπρεπε..», συνεχίζει ακάθεκτος, «να έχουν συνυπολογίσει και τις πωλήσεις που έγιναν μέσω του merchandise bundle που συνοδεύουν το δίσκο μου».

Mε άλλα λόγια, αγοράζεις energy drink, χωνεύεις μουσική και ρεύεσαι τον καλλιτέχνη. Το Βillboard τελικώς συμμορφώθηκε, ο DJ Khaled ευχαριστεί από καρδιάς το κοινό του για την πρωτιά (έχοντας, όμως απενεργοποιήσει την επιλογή σχολίων κάτω από την ανακοίνωσή του) για να καταλήξει στο.. Δελφικό χρησμό, «I’m in the music bizz not bundle bizz».

Το πόσο τον γλεντάει ο κόσμος στο instagram δεν περιγράφεται.. Το πόσο έχει χαθεί η έννοια των λέξεων, ούτε αυτό μεταφράζεται, πλέον. Οπότε, υποκειμενικά μιλώντας, ψώνισα τη γλωσσολαλιά του Tyler (και το t-shirt που συνοδεύει το άλμπουμ του).

(σσ.: στη φωτογραφία ο Dj Khaled ενώ παίζει... μουσική)