Music

Επενδύει στην hip-hop (και) η Apple

19 Ιουλίου 2019

Ισχυροποιεί την θέση του ρεπερτορίου στο streaming και το ραδιόφωνο.

Η hip-hop πρωταγωνιστεί, πλέον, ολοένα και περισσότερο στις προτιμήσεις του νεανικού κοινού, και -όπως είναι φυσικό- οι «κολοσσοί» του streaming (κι όχι μόνο) σπεύδουν να το εκμεταλλευτούν. Μετά το Spotify και την Amazon, και η Apple αποφάσισε να δώσει περισσότερη έμφαση στο δημοφιλές ρεπερτόριο.

Η playlist «The A-list: Hip-Hop» στο Apple Music επαναλανσαρίστηκε και μετονομάστηκε σε «Rap Life», παίζοντας hip-hop κομμάτια κυρίως από βορειοαμερικανούς καλλιτέχνες, χωρίς ωστόσο να αποκλείει εκείνους που βρίσκονται εκτός των ΗΠΑ. Επιπλέον στο Beats 1, το μουσικό ραδιόφωνο της Apple, προστίθεται ένα καθημερινό ένθετο και μια εβδομαδιαία εκπομπή, που θα έχει τον ίδιο τίτλο και την ίδια μουσική με την playlist.

Το Apple Music βρίσκεται μπροστά από το Spotify, όσον αφορά τις κυκλοφορίες νέων hip-hop τραγουδιών και άλμπουμ (π.χ. του Drake και του Post Malone), παρά το γεγονός ότι ο βασικός του ανταγωνιστής μετρά περισσότερους χρήστες. «Νομίζω πως δεν είμαστε μονοδιάστατοι, έχουμε πολλούς τρόπους για να βοηθήσουμε έναν καλλιτέχνη να αποκτήσει κοινό» είπε χαρακτηριστικά ο Ebro Darden, παραγωγός του Beats 1 και υπεύθυνος για το hip-hop και R'n'B ρεπερτόριο στην Apple.



 

Στην ίδια κατηγορία