Στα «πάνω» τους ΣΚΑΪ και Open, «καταρρέει» ο Alpha

Στα «πάνω» τους ΣΚΑΪ και Open, «καταρρέει» ο Alpha
Ακολουθήστε μας στο Google news

Το τηλεβαρόμετρο της Nielsen για την εβδομάδα από 07/10 εως 13/10.

14 Οκτωβρίου 2019

Στο σύνολο των τηλεθεατών αύξησε ξανά το προβάδισμά του από τον ανταγωνισμό ο ΣΚΑΪ, όντας μάλιστα το κανάλι με τα μεγαλύτερα «κέρδη» για την εβδομάδα που πέρασε. Δεύτερος παρέμεινε ο ΑΝΤ1 που «τσίμπησε» ακόμη μισή μονάδα, ενώ στην τρίτη θέση πέρασε το Star με μικρή άνοδο. Στην τέταρτη θέση με αρκετά μεγάλη πτώση ο Alpha, και στην πέμπτη θέση το ανεβασμένο Open, που άγγιξε το 10%. «Ξεκόλλησε» από το 3,9% η ΕΡΤ1 και επανήλθε σε ποσοστά άνω του 4%, σε αντίθεση με την ΕΡΤ Sports που είχε μεγάλες απώλειες (-1,8%) και έπεσε στην τελευταία θέση, μαζί με την ΕΡΤ3. Είναι η πρώτη φορά που το αθλητικό κανάλι πέφτει κάτω από το 2%, από τον περασμένο Ιούνιο.

ΣΥΝΟΛΟ
1) ΣΚΑΪ: 17,5% +1,2%
2) ΑΝΤ1: 15,9% +0,5%
3) STAR: 13% +0,3%
4) ALPHA: 11,9% -1%
5) OPEN: 9,7% +1%
6) EPT1: 4,3% +0,4%
7) EPT2: 2,1% +0,1%
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 2% 0%
9) EPT SPORTS: 1,4% -1,8%
10) EPT3: 1,4% 0%

Παρόμοια η εικόνα και στο «δυναμικό κοινό», δηλαδή τις ηλικίες από 18 εως 54 ετών. Ο ΑΝΤ1 συνεχίζει στην κορυφή, έχοντας την ίδια διαφορά και το ίδιο ποσοστό ανόδου με το δεύτερο Star. «Κέρδη» και εδώ για τον ΣΚΑΪ, που πέρασε τρίτος και έριξε μια θέση τον Alpha, ο οποίος και σε αυτή την κατηγορία κοινού είναι τέταρτος, υποχωρώντας κατά μια μονάδα. Σε απόσταση μόλις 0,1% από το 10% το Open, με σημαντική άνοδο για τα δεδομένα του, ενώ στις πιο κάτω θέσεις όλα τα κανάλια της ΕΡΤ είχαν μικρά «κέρδη», εκτός από την ΕΡΤ Sports.

«ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΟΙΝΟ»
1) ANT1: 16,4% +0,3%
2) STAR: 15,5% +0,3%
3) ΣΚΑΪ: 13,5% +0,9%
4) ALPHA: 12,3% -1%
5) OPEN: 9,9% +1,1%
6) EPT1: 2,2% +0,3%
7) EPT2: 1,6% +0,2%
8) EPT SPORTS: 1,2% -0,8%
9) EPT3: 0,8% +0,1%