Media news

Πολλά αθλητικά, πολλές σειρές και ταινίες στο προ εικοσαετίας Top 20

19 Νοεμβρίου 2019

Τα προγράμματα με τη μεγαλύτερη τηλεθέαση, τέτοιες μέρες πίσω στο 1999.

Άλλες συνθήκες, σχεδόν ίδια ήθη το τηλεοπτικό κοινό σε σχέση με τώρα. Ο ανταγωνισμός ήταν μικρότερος, καθώς στις μετρήσεις της τότε AGB συμμετείχαν 6 κανάλια. Η ΕΤ1, η ΝΕΤ, το Mega, ο ΑΝΤ1, το Star και ο νεοσύστατος τότε Alpha, με τα κορυφαία προγράμματα να ξεπερνούν εύκολα το 30%.

Η ΕΡΤ και το Mega με το Champions League και το Κύπελλο UEFA αντίστοιχα, πολλή μυθοπλασία κυρίως από τον ΑΝΤ1 και ταινίες. Προγράμματα που, όμως, στην πλειοψηφία τους έχουν καταλήξει στις συνδρομητικές υπηρεσίες, οι οποίες τότε έκαναν τα πρώτα τους βήματα. Παρόλα αυτά όμως, όσα εξ αυτών συνεχίζουν και προβάλλονται στα ελεύθερα κανάλια, συγκεντρώνουν πολύ υψηλά μερίδια τηλεθέασης.

Ας δούμε αναλυτικά το Top 20 της AGB, από τις 22/11 εως τις 28/11 του 1999:

1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ (27/11, ΕΤ1): 36,4%
2) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ Α' ΗΜΙΧΡΟΝΟ (25/11, MEGA): 36%
3) ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ-ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ B' ΗΜΙΧΡΟΝΟ (25/11, MEGA): 35,2%
4) ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΨΥΧΗ (22/11, ΑΝΤ1): 35,1%
5) ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΑΡΣΗΣ ΒΑΡΩΝ (26/11, ΕΤ1): 34,1%
6) ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ (25/11, ΑΝΤ1): 33,6%
7) ΣΥΝΟΡΑ ΑΓΑΠΗΣ (22/11, ΑΝΤ1): 32,3%
8) ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ (23/11, ΑΝΤ1): 31,7%
9) Η ΛΑΜΨΗ (28/11, ΑΝΤ1): 30,4%
10) ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ (25/11, ΕΤ1): 29,7%
11) MRS DOUBTFIRE (28/11, STAR): 29,5%
12) ΕΙΔΗΣΕΙΣ MEGA (22/11, βράδυ): 28,6%
13) Α.Μ.Α.Ν BEST OF (23/11, ΑΝΤ1): 27,9%
14) ΚΑΤΙ ΤΡΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΠΛΑ (22/11, MEGA): 27,3%
15) BRAVEHEART (28/11, MEGA): 26,7%
16) ΛΑΤΣΙΟ-ΜΑΡΣΕΪΓ Β' ΗΜΙΧΡΟΝΟ (24/11, MEGA): 26,3%
17) ΤΟ ΠΛΟΥΣΙΟΠΑΙΔΟ (24/11, ΑΝΤ1): 25,8%
18) ΛΑ ΚΟΡΟΥΝΙΑ-ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ Α' ΗΜΙΧΡΟΝΟ (25/11, ΕΤ1): 24,9%
19) ΑΔΕΛΦΕΣ ΨΥΧΕΣ (25/11, ΑΝΤ1): 24,6%
20) ΑΝΔΡΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΟΛΑ (28/11, ΑΝΤ1): 23%



 

Στην ίδια κατηγορία