5 χρόνια στα FM το Sport24 103.3

5 χρόνια στα FM το Sport24 103.3
Ακολουθήστε μας στο Google news

«Γενέθλια» έχει σήμερα η ραδιοφωνική έκδοση του αθλητικού portal της 24 Media.

12 Ιανουαρίου 2020

Το 2014 οι φήμες και οι πληροφορίες για το μέλλον του Sentra 103.3, που άνηκε τότε στην «Πήγασος» της οικογένειας Μπόμπολα, έδιναν κι έπαιρναν. Γινόταν λόγος μέχρι και για εξαγορά του από τον Βαγγέλη Μαρινάκη, για να μετατραπεί σε «Θρύλος FM». Κι όλα αυτά σε μια περίοδο που ο ανταγωνισμός στα αθλητικά ραδιόφωνα ήταν πολύ πιο... χαλαρός, λόγω του (προσωρινού, όπως αποδείχθηκε) «λουκέτου» στην δημόσια ΕΡΑ Σπορ. Η μεγάλη αλλαγή όμως για το ραδιοσταθμό ήρθε στα τέλη της ίδιας χρονιάς.

Ο τότε συνέταιρος του Φώτη Μπόμπολα στο Stoiximan.gr και ιδιοκτήτης της 24 Media, Δημήτρης Μάρης, απέκτησε το 50% των μετοχών της «N.S.P. Radio A.E.» )που λειτουργούσε το σταθμό και εξέδιδε την εφημερίδα «Goal News») και το management της συχνότητας, πραγματοποιώντας την πρώτη μεγάλη κίνηση του ομίλου του, στην αγορά του ραδιοφώνου. Ο «καρπός» αυτής της συνεργασίας πήρε σάρκα και οστά στις 5 το πρωί της 12ης Ιανουαρίου 2015, όταν βγήκε στον αέρα το Sport24 Radio 103.3, το ραδιόφωνο του Sport24.gr.


Το «εναρκτήριο λάκτισμα» έδωσε η εκπομπή του Αλέξανδρου Νικολαϊδη, στις 5 το πρωί, από τις (πρώην, πλέον) εγκαταστάσεις της «Πήγασος» στη Μεταμόρφωση.


Το τρέιλερ που ακουγόταν στους 103.3, μέχρι και πριν την έναρξη του Sport24 Radio.

Τον νέο ραδιοσταθμό στελέχωσαν αμέσως οι δημοσιογράφοι του αθλητικού portal αλλά και των υπολοίπων μέσων της 24 Media, μαζί με πολλούς παραγωγούς που προέρχονταν από τον Sentra FM. Χρέη διευθυντή ανέλαβε από την πρώτη μέρα ο Παντελής Διαμαντόπουλος, ο οποίος είχε «θητεύσει» στο αθλητικό ραδιόφωνο της οικογένειας Μπόμπολα στα πρώτα του χρόνια. Στην πορεία εντάχθηκαν στο «ρόστερ» του και ορισμένοι παραγωγοί από τον βασικότερο ανταγωνιστή του, τον Σπορ FM 94.6.

Μέσα σε αυτά τα 5 χρόνια το Sport24 103.3 κατάφερε, όχι μόνο να διατηρήσει την ακροαματικότητα του προκατόχου του αλλά και να την ανεβάσει, καταγράφοντας ποσοστά άνω του 4% σύμφωνα με τις τελευταίες μετρήσεις της MRB (4,7%, Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 2019). Έχει καταφέρει, επίσης, να εδραιωθεί ως ο νέος «δεύτερος πόλος» στον ανταγωνισμό των αθλητικών ραδιοφώνων, και να είναι από τους σταθμούς με το πιο «φανατικό» κοινό (3ος στη σχετική λίστα, 136,9 λεπτά μέσο όρο, Σεπτέμβριος-Νοέμβριος 2019).

Από το e-tetRadio ευχές για ακόμα μεγαλύτερη μακροημέρευση.