Η «μάχη» του ανταγωνισμού πριν την είσοδο του Mega

Η «μάχη» του ανταγωνισμού πριν την είσοδο του Mega
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η εικόνα των «αντιπάλων» του «μεγάλου καναλιού» μια εβδομάδα πριν το επαναλανσάρισμά του.

17 Φεβρουαρίου 2020

Ως γνωστόν το Mega επανήλθε επισήμως -και με «τυμπανοκρουσίες» από τα ΜΜΕ της «Άλτερ Έγκο»- στους τηλεοπτικούς δέκτες σήμερα το πρωί, κυρίως με ενημερωτικές εκπομπές και σειρές από την πλούσια ταινιοθήκη του. Από σήμερα όμως μπαίνει και στις μετρήσεις της Nielsen, στη «μάχη» του ανταγωνισμού η οποία αναμένεται να είναι σκληρή και δύσκολη για το «μεγάλο κανάλι», τουλάχιστον στους πρώτους μήνες της επαναλειτουργίας του.

Κι αυτή είναι η εικόνα των «αντιπάλων» του στις μεσαίες θέσεις (Open, ΕΡΤ) και σε εκείνες που οδηγούν στην κορυφή (ΑΝΤ1, Alpha, ΣΚΑΪ, Star). Τόσο στο σύνολο όσο και στο «δυναμικό κοινό» την πρωτιά κατέχει ο επί χρόνια βασικός ανταγωνιστής του Mega, ο ΑΝΤ1, με αξιοσημείωτη διαφορά από τα δεύτερα κανάλια. Όμως η «κόντρα» με τον «αιώνιο αντίπαλό» του προς το παρόν είναι ανέφικτη, καθώς θα χρειαστεί χρόνο για να ξαναμπεί στις τηλεοράσεις όλων των τηλεθεατών.

ΤΗΛΕΒΑΡΟΜΕΤΡΟ (σύνολο)
1) ΑΝΤ1: 17,5% +1%
2) ΣΚΑΪ: 15,5% +0,4%
3) STAR: 14% -0,3%
4) ALPHA: 12,7% -0,1%
5) OPEN: 7,4% -0,4%
6) ΕΡΤ1: 5,2% -0,4%
7) ΕΡΤ2: 1,8% -0,1%
8) ΕΡΤ SPORTS: 1,2% +0,2%

ΤΗΛΕΒΑΡΟΜΕΤΡΟ (18-54)
1) ΑΝΤ1: 17,5% +1%
2) STAR: 16,7% -0,5%
3) ALPHA: 12,8% -0,3%
4) ΣΚΑΪ: 12,2% +0,5%
5) OPEN: 7,4% -0,8%
6) ΕΡΤ1: 3% -0,5%
7) ΕΡΤ2: 1,1% -0,1%
8) ΕΡΤ SPORTS: 1% +0,2%

Στις βραδινές ειδήσεις η Δώρα Αναγνωστοπούλου (καθημερινές) και ο Γιάννης Μούτσος (Σαββατοκύριακα) θα πρέπει να αντιμετωπίσουν για την πρωτιά τον Alpha, με τον Αντώνη Σρόιτερ και τον Νίκο Μάνεση. Από κοντά και με μικρές διαφορές μεταξύ τους οι υπόλοιποι τρεις «μεγάλοι» σταθμοί, ο ΑΝΤ1, ο ΣΚΑΪ και το Star. Πιο κοντά όμως στους βραχυπρόθεσμους στόχους του Mega είναι το Open και η ΕΡΤ1, που κινήθηκαν στο 5-6%.

ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΔΕΛΤΙΑ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
1) ALPHA: 18,4%
2) ΑΝΤ1: 17%
3) ΣΚΑΪ: 16,6%
4) STAR: 14,8%
5) OPEN: 6,3%
6) ΕΡΤ1: 5,6%

Ας δούμε και την απήχηση των καναλιών στα social media, με τα accounts που αφορούν το πρόγραμμα και όχι τα site τους. Ένα ακόμη αβαντάζ του νέου Mega είναι ότι χρησιμοποιεί όλους (σχεδόν) τους λογαριασμούς που είχε το παλιό «μεγάλο κανάλι», με εκατοντάδες χιλιάδες followers και likes. Εδώ το σκηνικό είναι διαφορετικό από τις μετρήσεις της Nielsen.

Σε Facebook, Twitter και Instagram το Mega βρίσκεται στην πρώτη τετράδα σε δημοτικότητα, με εξαίρεση το YouTube. Το βασικό κανάλι του σταθμού έκλεισε πριν τον πλειστηριασμό του, και στην σχετική λίστα αναφέρεται το «Mega TV Classics», το έτερο επίσημο κανάλι που έβγαζε στον αέρα το live stream του όσο ήταν κλειστό από την Digea.

FACEBOOK
1) ΑΝΤ1: 436.686
2) MEGA: 386.346
3) ALPHA: 311.309
4) ΕΡΤ: 190.378
5) OPEN: 78.532
6) STAR: 51.065
7) ΣΚΑΪ: 49.728
8) ΕΡΤ3: 26.423
9) ΕΡΤ SPORTS: 12.205
10) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 12.152

TWITTER
1) ALPHA: 297.032
2) ΑΝΤ1: 193.849
3) MEGA: 130.605
4) ΕΡΤ: 76.596
5) STAR: 26.734
6) ΕΡΤ3: 23.151
7) ΣΚΑΪ: 6.176
8) OPEN: 4.155
9) ΕΡΤ SPORTS: 1.532
10) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 491

INSTAGRAM
1) ΑΝΤ1: 163.769
2) ALPHA: 152.605
3) ΣΚΑΪ: 73.727
4) MEGA: 66.079
5) OPEN: 49.346
6) STAR: 48.695
7) ΕΡΤ: 7.042
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 3.176
9) ΕΡΤ3: 946

YOUTUBE
1) ALPHA: 633.000
2) STAR: 420.000
3) ΑΝΤ1: 411.000
4) ΣΚΑΪ: 229.000
5) OPEN: 155.000
6) ΕΡΤ: 101.000
7) ΕΡΤ3: 23.200
8) ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ TV: 17.100
9) MEGA: 10.600*