Shots

Γιατί δηλαδή να μη διπλασιάσουν τις τιμές των εισιτηρίων οι αεροπορικές εταιρίες;

12 Μαΐου 2020

Το social distancing θα το πληρώσουν οι επιβάτες;

1) Συρρίκνωση θέσεων (στα πρώτα Boeing 707, το 1958, οι θέσεις απείχαν μεταξύ τους 86 εκατοστά, τώρα σε κάποιες αεροπορικές είναι μόλις 71 εκατοστά),
2) Το πλάτος των καθισμάτων μειώθηκε κατά 4 εκατοστά.
3) Συρρικνώθηκαν οι βραχίονες για τα χέρια που οδήγησε και σε κλιμάκωση του λεγόμενου πόλεμου του αγκώνα.
4) Μείωση προσφερόμενων υπηρεσιών όπως το φαγητό και η ελεύθερη επιλογή θέσης.
5) Τέλος και οι δωρεάν αποσκευές.
6) Οι αεροπορικές εταιρίες αύξησαν τα κέρδη τους από τις βοηθητικές υπηρεσίες (υπηρεσίες επί πληρωμή πέραν της τιμής του εισιτηρίου) κατά 312% σε σχέση με το 2010.
7) Τα μπόνους των CEOs των αεροπορικών εταιρειών ανέβαιναν πιο πολύ και από τα κέρδη των ίδιων των εταιριών.
8) 45 δισεκατομμύρια ευρώ για τη διάσωσή τους ζητούν τώρα οι αεροπορικές εταιρείες στις ΗΠΑ, 8,6 δισ. ευρώ ζητούν στη Βρετανία μόνο η Virgin Atlantic και η EasyJet.
9) Ευτύχης Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean: «Δυστυχώς είναι μονόδρομος η μείωση του κόσμου που απασχολούμε» και «ελπίζουμε να υπάρξει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα υποστήριξης από το κράτος που να μπορέσει να μας βοηθήσει και εμάς».
10) Νόαμ Τσόμσκι: «Είναι μια άλλη κολοσσιαία αποτυχία της νεοφιλελεύθερης εκδοχής του καπιταλισμού. Μαζική αποτυχία. Εάν δεν μάθουμε αυτό το μάθημα, θα επαναληφθεί χειρότερα την επόμενη φορά».

Διαβάστε ΕΔΩ τον Αρη Χατζηστεφάνου που ρωτάει (από αυτόν και η φωτογραφία): Πρέπει, λοιπόν, να εθνικοποιήσουμε όλες τις αεροπορικές εταιρείες, με στόχο τη διάσωση θέσεων εργασίας, την άνεση και την ασφάλεια των επιβατών, την κάλυψη απομακρυσμένων περιοχών και την προστασία του περιβάλλοντος; Πριν απαντήσετε, σκεφτείτε το μίσος που αισθανθήκατε την τελευταία φορά που ο μπροστινός σας κατέβασε το κάθισμά του προς το μέρος σας. Υστερα σκεφτείτε ότι ο CEO της αεροπορικής εταιρείας, που φρόντισε να ακουμπούν τα πόδια σας στο κάθισμα του μπροστινού, λαμβάνει εκατοντάδες, χιλιάδες ή και εκατομμύρια δολάρια ετησίως και τώρα ζητά να πληρώσετε εσείς το κόστος της διάσωσης της εταιρείας με τους φόρους σας. Και τώρα μπορείτε να απαντήσετε.

Και διαβάστε ΕΔΩ τον Λεωνίδα Βατικιώτη που λέει: Από το 2005 μέχρι και το 2019, αφαιρώντας μάλιστα τις ζημιές που εμφάνισε η Aegean με βάση τις οικονομικές της καταστάσεις κατά τα έτη 2010-12, τα μετά φόρων κέρδη της εταιρείας έφτασαν τα 522,9 εκ. ευρώ!



 

Στην ίδια κατηγορία