Τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ στην αντεπίθεση για τη λίστα Πέτσα

Τα ΜΜΕ του ΣΥΡΙΖΑ στην αντεπίθεση για τη λίστα Πέτσα
Ακολουθήστε μας στο Google news

Εξώδικο στο υπουργείο Οικονομικών, τη Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και την εταιρεία «Initative» από την «Αυγή» και τον «105.5 Στο Κόκκινο».

08 Ιουλίου 2020

Ζητούν επισήμως απαντήσεις για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν τα χρήματα της καμπάνιας για τον κορονοϊό και δηλώνουν πως «το θέμα δεν πρόκειται να τελειώσει εδώ».

Διαβάστε την κοινή ανακοίνωση της εφημερίδας και του σταθμού:

Το σκάνδαλο της διανομής κρατικού χρήματος σε φιλικά προς την κυβέρνηση ΜΜΕ, με πρόσχημα την ενημέρωση για τον κορονοϊό, εκτός από τις πολιτικές έχει και νομικές διαστάσεις, με τις οποίες η κυβέρνηση θα αναγκαστεί να ασχοληθεί σύντομα.
Στην ανακοίνωσή του ο κ. Πέτσας απέφυγε να αναφερθεί στα κριτήρια με τα οποία κατευθύνθηκαν συγκεκριμένα ποσά σε συγκεκριμένα ΜΜΕ.
Από μια απλή ανάγνωση της λίστας, όμως, όπου ανύπαρκτες ιστοσελίδες, εφημερίδες μηδενικής κυκλοφορίας και σταθμοί ελάχιστης ακροαματικότητας εμφανίζονται να έχουν εισπράξει προκλητικά μεγάλα ποσά, καθίσταται εμφανές ότι το κριτήριο ήταν ένα και μοναδικό: η ενίσχυση των φιλοκυβερνητικών ΜΜΕ και η ταχτοποίηση «κολλητών» της ενημέρωσης.
Η «Αυγή» και ο ραδιοφωνικός σταθμός 105.5 Στο Κόκκινο ήδη απευθύνονται με εξώδικο στο υπουργείο Οικονομικών, τη Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας και την εταιρεία «Initative» και ζητούν να υπάρξει επίσημη και τεκμηριωμένη ενημέρωση για τα κριτήρια με τα οποία μοιράστηκαν στα ΜΜΕ τα 20 εκατομμύρια της ενημερωτικής καμπάνιας για τον κορονοϊό
Η διαχείριση δημοσίου χρήματος με αδιαφανή και αυθαίρετο τρόπο συνιστά παραβίαση της ελληνικής και της ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Γι’ αυτό προειδοποιούμε κάθε υπεύθυνο ότι το θέμα δεν πρόκειται να τελειώσει εδώ.