Ακολουθήστε μας στο Google news
«Κράτα με να σε κρατώ, ν' ανεβούμε στο βουνό!». Έτσι βαδίζουν, τον τελευταίο καιρό, τραγουδιστές πρώτης γραμμής και ραδιόφωνα.
25 Φεβρουαρίου 2010
«Κράτα με να σε κρατώ, ν' ανεβούμε στο βουνό!». Έτσι βαδίζουν, τον τελευταίο καιρό, τραγουδιστές πρώτης γραμμής και ραδιόφωνα.
Χαμένοι δεν υπάρχουν από αυτή την σύμβαση. Μόνο κερδισμένοι. Τα ραδιόφωνα, γιατί φαίνονται ενεργά και φιλικά προς τους ακροατές τους. Οι τραγουδιστές, γιατί γεμίζουν τα μαγαζιά τους, σε εποχές γενικής ανομβρίας, και απολαμβάνουν δωρεάν διαφήμισης. Το κοινό, γιατί βλέπει, πίνει, διασκεδάζει τσάμπα.
Ας πάρουμε την ιστορία απ την αρχή. Θα έχετε προσέξει πόσα πάρτι γίνονται από τους αγαπημένους σας ραδιοσταθμούς στα μαγαζιά των αστέρων που τους ανοίγουν τις πόρτες.
Θα έχετε, επίσης, προσέξει πόσες προσκλήσεις δίνονται καθημερινά για μουσικά στέκια, ακόμα και σε μέρες παραδοσιακά προνομιούχες όπως η Παρασκευή, προκειμένου οι ακροατές να γίνουν θεατές και το μαγαζί να μην φαίνεται άδειο.
Εσείς καλά κάνετε και συμμετέχετε. Τι έχετε να χάσετε, άλλωστε. Άλλοι χάνουν. Το ραδιόφωνο δίνει ανταλλάγματα για να μπορέσετε εσείς να περάσετε καλά. Και πότε περνάτε εσείς καλά; Όταν μένετε συντονισμένοι στη συχνότητά του… Εδώ βρέχει προσφορές! Παντού, όμως, βρέχει προσφορές. Οπότε;
Παλιότερα, όταν η δισκογραφία ήταν στο φόρτε της τα ανταλλάγματα ήταν πολύ μεγάλα. Για να έχει ο σταθμός πρώτες μεταδόσεις τραγουδιών, οι εταιρείες απαιτούσαν έως και 48φυλλες αφίσες στην Αθήνα με τον καλλιτέχνη τους φόρα παρτίδα. Τώρα, είναι πιο «μουδιασμένες» αλλά πάλι την νύφη την πληρώνει το ραδιόφωνο. Πρέπει να δοθεί διαφημιστικός χρόνος (και τηλεοπτικός, βεβαίως) για σποτάκια, ικανός να πείσει τον άλλοτε σταρ να κάνει μια αποκλειστική εμφάνιση για τους ακροατές του. Αν πρόκειται μόνο για κάποιο αριθμό προσκλήσεων, το ραδιόφωνο δεν κάνει τίποτα άλλο πέραν των αναφορών στα μουσικά προγράμματα στα οποία μας προσκαλεί να πάμε.
Πάντως, όταν ακούτε να δίνονται αφειδώς προσκλήσεις να ξέρετε πως κάτι δεν πάει καλά στα μαγαζιά αυτά. Σου λέει ο αοιδός: Απ το να μην έχω κόσμο και να χαλάσω το image μου, είναι καλύτερα οι τσαμπατζήδες θεατές. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που το κοινό χρησιμοποιείται….
Και τα κουπόνια των θεάτρων στο σούπερ μάρκετ τι είναι; Προβληματικές παραστάσεις προσφέρονται. Είδατε ποτέ τον Λευτέρη Βογιατζή σε εκπτωτικό κουπόνι; Η κρίση της νύχτας, πρόσκαιρα, δίνει πόντους στα ραδιόφωνα. Σήμερα κληρώνει Μαζωνάκη, αύριο κληρώνει Βίσση, μεθαύριο Ρέμο. Πλύσου, ντύσου, έφυγες…. Ως πότε; Όταν το τραγούδι, ορθοποδήσει ξανά (αν και εφ όσον), να δω τι θα μοιράζουν που έμαθαν το κοινό τους σε προσφορές, όπως οι εφημερίδες. Πόσα καθρεφτάκια πια για τους ιθαγενείς….
«Κράτα με να σε κρατώ, ν' ανεβούμε στο βουνό!». Έτσι βαδίζουν, τον τελευταίο καιρό, τραγουδιστές πρώτης γραμμής και ραδιόφωνα.
Χαμένοι δεν υπάρχουν από αυτή την σύμβαση. Μόνο κερδισμένοι.
25 Φεβρουαρίου 2010«Κράτα με να σε κρατώ, ν' ανεβούμε στο βουνό!». Έτσι βαδίζουν, τον τελευταίο καιρό, τραγουδιστές πρώτης γραμμής και ραδιόφωνα.
Χαμένοι δεν υπάρχουν από αυτή την σύμβαση. Μόνο κερδισμένοι. Τα ραδιόφωνα, γιατί φαίνονται ενεργά και φιλικά προς τους ακροατές τους. Οι τραγουδιστές, γιατί γεμίζουν τα μαγαζιά τους, σε εποχές γενικής ανομβρίας, και απολαμβάνουν δωρεάν διαφήμισης. Το κοινό, γιατί βλέπει, πίνει, διασκεδάζει τσάμπα.
Ας πάρουμε την ιστορία απ την αρχή. Θα έχετε προσέξει πόσα πάρτι γίνονται από τους αγαπημένους σας ραδιοσταθμούς στα μαγαζιά των αστέρων που τους ανοίγουν τις πόρτες.
Θα έχετε, επίσης, προσέξει πόσες προσκλήσεις δίνονται καθημερινά για μουσικά στέκια, ακόμα και σε μέρες παραδοσιακά προνομιούχες όπως η Παρασκευή, προκειμένου οι ακροατές να γίνουν θεατές και το μαγαζί να μην φαίνεται άδειο.
Εσείς καλά κάνετε και συμμετέχετε. Τι έχετε να χάσετε, άλλωστε. Άλλοι χάνουν. Το ραδιόφωνο δίνει ανταλλάγματα για να μπορέσετε εσείς να περάσετε καλά. Και πότε περνάτε εσείς καλά; Όταν μένετε συντονισμένοι στη συχνότητά του… Εδώ βρέχει προσφορές! Παντού, όμως, βρέχει προσφορές. Οπότε;
Παλιότερα, όταν η δισκογραφία ήταν στο φόρτε της τα ανταλλάγματα ήταν πολύ μεγάλα. Για να έχει ο σταθμός πρώτες μεταδόσεις τραγουδιών, οι εταιρείες απαιτούσαν έως και 48φυλλες αφίσες στην Αθήνα με τον καλλιτέχνη τους φόρα παρτίδα. Τώρα, είναι πιο «μουδιασμένες» αλλά πάλι την νύφη την πληρώνει το ραδιόφωνο. Πρέπει να δοθεί διαφημιστικός χρόνος (και τηλεοπτικός, βεβαίως) για σποτάκια, ικανός να πείσει τον άλλοτε σταρ να κάνει μια αποκλειστική εμφάνιση για τους ακροατές του. Αν πρόκειται μόνο για κάποιο αριθμό προσκλήσεων, το ραδιόφωνο δεν κάνει τίποτα άλλο πέραν των αναφορών στα μουσικά προγράμματα στα οποία μας προσκαλεί να πάμε.
Πάντως, όταν ακούτε να δίνονται αφειδώς προσκλήσεις να ξέρετε πως κάτι δεν πάει καλά στα μαγαζιά αυτά. Σου λέει ο αοιδός: Απ το να μην έχω κόσμο και να χαλάσω το image μου, είναι καλύτερα οι τσαμπατζήδες θεατές. Άλλωστε δεν είναι η πρώτη φορά που το κοινό χρησιμοποιείται….
Και τα κουπόνια των θεάτρων στο σούπερ μάρκετ τι είναι; Προβληματικές παραστάσεις προσφέρονται. Είδατε ποτέ τον Λευτέρη Βογιατζή σε εκπτωτικό κουπόνι; Η κρίση της νύχτας, πρόσκαιρα, δίνει πόντους στα ραδιόφωνα. Σήμερα κληρώνει Μαζωνάκη, αύριο κληρώνει Βίσση, μεθαύριο Ρέμο. Πλύσου, ντύσου, έφυγες…. Ως πότε; Όταν το τραγούδι, ορθοποδήσει ξανά (αν και εφ όσον), να δω τι θα μοιράζουν που έμαθαν το κοινό τους σε προσφορές, όπως οι εφημερίδες. Πόσα καθρεφτάκια πια για τους ιθαγενείς….