Κατέρρευσε, έπειτα από βόμβα που έριξαν τα ισραηλινά στρατεύματα, το κτίριο 11 ορόφων που στέγαζε μέχρι και πριν λίγη ώρα τα γραφεία του Al Jazeera και του πρακτορείου Associated Press στη Γάζα. Όπως αναφέρει, μάλιστα, το ενημερωτικό δίκτυο με έδρα το Κατάρ, οι ισραηλινοί είχαν προειδοποιήσει για τον βομβαρδισμό των γραφείων, δίνοντας προθεσμία μιας ώρας προκειμένου να εκκενωθεί. «Εργάζομαι 11 χρόνια εδώ. Έχω καλύψει πολλά γεγονότα από αυτό το κτίριο, έχουμε ζήσει διάφορες εμπειρίες από την επαγγελματική μας πορεία και τώρα όλα, μέσα σε δύο δευτερόλεπτα, εξαφανίστικαν», δήλωσε ο Safwat al-Kahlout, ένας από τους εργαζόμενους του Al Jazeera.
Ο ισραηλινός στρατός βομβάρδισε τα γραφεία του Al Jazeera και του AP στη Γάζα

Και τα ΜΜΕ στο στόχαστρο των μαχών που εκτυλίσσονται στην περιοχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή