Ακολουθήστε μας στο Google news
@ Η απεργία της Ένωσης Τεχνικών Ελληνικής Ραδιοφωνίας (Ε.Τ.Ε.Ρ.), κατά των απολύσεων των δύο συναδέλφων της του ΜΕΛΩΔΙΑ, είχε και αυτή τη φορά το δικαστήριο της, το «αγαπημένο» Μονομελές Πρωτοδικείο. Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΤΕΡ, «ένα δικαστήριο παράνομο και καταχρηστικό που δικάστηκε ερήμην, χωρίς τους δικηγόρους της ΕΤΕΡ και της ΠΟΣΠΕΡΤ, γιατί δεν είχαν προλάβει να πάρουν τη σχετική άδεια από τον Δικηγορικό Σύλλογο και γιατί εκδικάστηκε σε πολύ λιγότερο, του προβλεπόμενου από το Νόμο, χρόνου! Η παρουσία πολυμελούς αντιπροσωπείας δικηγόρων από την πλευρά του ΣΚΑΪ, που κατέφυγε στο Δικαστήριο, δείχνει άλλα ήθη όταν μάλιστα στην πλευρά των εργαζομένων δεν υπήρχε υπεράσπιση».
@ Τη Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΕΡ αποφάσισε τη σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, στις 17.00, στον 2ο όροφο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας (ΕΚΑ, οδός 3ης Σεπτεμβρίου 48), με θέματα την ενημέρωση για τις διαπραγματεύσεις για τη νέα ΣΣΕ, την αντιμετώπιση των απολύσεων και την επικαιροποίηση της εντολής για τις κινήσεις τους.
@ Με αφορμή την απόλυση των δύο τεχνικών του Μελωδία, ακούστηκε πολλές φορές το αρκτικόλεξο ΟΜΕΔ. Τι σημαίνει; Πρόκειται, λοιπόν, για τη Μεσολαβητική Πρόταση που εκδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα (Μεσολαβητής ο Γιώργος Κατρούγκαλος) στον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας ( ΟΜΕΔ ) κατά τη διαδικασία κατάρτισης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το έτος 2010 που αφορά τους τεχνικούς ραδιοφώνου – μέλη της Ένωσης Τεχνικών Ελληνικής Ραδιοφωνίας (Ε.Τ.Ε.Ρ.).
Σύμφωνα με τη Μεσολαβητική Πρόταση, με αριθμό Πρωτοκόλλου ΟΜΕΔ 1004 της 1ης Ιουνίου 2010
- Λόγω της έκτακτης οικονομικής κατάστασης, η αποζημίωση για τις αναιτιώδεις καταγγελίες των συμβάσεων εργασίας του προσωπικού που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της σύμβασης ορίζεται για το διάστημα από την υπογραφή της και μέχρι 31/12/2010 στο τετραπλάσιο της νόμιμης αποζημίωσης.
- Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου δεν ισχύει για την καταγγελία για σπουδαίο λόγο. Σε περίπτωση όμως που κριθεί με τελεσίδικη δικαστική απόφαση ότι ο λόγος της καταγγελίας δεν ήταν σπουδαίος, οφείλεται στον εργαζόμενο του οποίου η σύμβαση καταγγέλθηκε το οκταπλάσιο της νόμιμης αποζημίωσης.
- Δεν επιτρέπεται και είναι άκυρη η απόλυση εργαζομένης μητέρας για δύο (2) χρόνια μετά την επιστροφή της στην εργασία από την άδεια τοκετού.
- Οι διατάξεις της από 13-4-2009 ΣΣΕ καθώς και κάθε άλλης προϊσχύουσας ΣΣΕ ή ΔΑ ή διμερούς συμφωνίας για τους όρους αμοιβής και εργασίας των υπαγομένων στην παρούσα μισθωτών, οι οποίες δεν έχουν καταργηθεί ή τροποποιηθεί ρητώς ή δεν αντίκεινται στους όρους της παρούσας, εξακολουθούν να ισχύουν.
@ Στην ΕΣΗΕΑ, αντίστοιχα, ακόμα δεν μπορούν να εντάξουν στο σωματείο τους δημοσιογράφους που εργάζονται σε portals και εν γένει στο Internet.
@ Και για να κλείσω το θέμα απεργία της ΕΤΕΡ, δεν μπορώ παρά να σημειώσω το πώς-να-το-χαρακτηρίσω: Φαιδρό; Παράδοξο; Τραγικό; Τρελό; Εξωφρενικό; Την ώρα που η απεργία των ηχοληπτών γινόταν – βασικά - για τις απολύσεις στο όμιλο Αλαφούζου, ο ΣΚΑΪ λειτουργούσε κανονικά, ενώ είχαν σιγήσει όλα τα άλλα ραδιόφωνα...
@ Πάμε τώρα, στο άλλο θέμα που απασχόλησε την μπάντα. Τη μετεγγραφή των Βαμβακάρη – Γιαννούτσου, στην πρωινή ζώνη του RED FM. Το όλο πράγμα άρχισε να ξεκαθαρίζει από τη στιγμή που απολύθηκε η Ελίζα Κρανιώτη από την πρωινή ζώνη του RED και, ταυτόχρονα, οι άλλοτε πρωινοί του Best ανάρτησαν ανακοίνωση στο blog τους που έλεγε ότι δεν περνούσαν και πολύ καλά στους 92,6. Φυσικά και δεν θέλω να το παίξω μετά Χριστόν προφήτης, αλλά όταν το είχα συζητήσει με έναν συνάδελφο, ο οποίος και εκείνος είχε περάσει από τον RED και του είχα πει ότι μάλλον οι ΓιαννουτσοΒαμβακάρηδες κατηφορίζουν στα Φάληρα, μου είχε θυμίσει αυτά που έλεγαν – από αέρος - όταν ο RED είχε πάρει την ανιούσα στις μετρήσεις, στην πρώτη φάση της λειτουργίας του, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο RED είναι πολύ mainstream για τα δικά τους γούστα. Τελικά, φαίνεται ότι ίσως και να μην είναι τόσο mainstream o σταθμός ή έχουν διακρίνει κάποια αλλαγή στο μουσικό του ύφος.
@ Πάντως, αξίζει να δούμε πόσος κόσμος έχει περάσει από τον σταθμό του κ. Γιάννη Αλαφούζου. Οι πρωτεργάτες, που κατάφεραν να φτάσει ο RED στην 7η θέση της γενικής κατάταξης όλων των σταθμών της Bari Focus - ταυτόχρονα η πιο επιτυχημένη περίοδος του σταθμού - ήταν οι Φίλιππος Ταλάντης και Γιώργος Κατσιγιάννης, στη γενική διεύθυνση και στη διεύθυνση προγράμματος, αντίστοιχα. Ο πρώτος παραγωγός-δημοσιογράφος-γενικών καθηκόντων που προσλήφθηκε για τους πρώτους 9 μήνες(!) στο σταθμό, ήμουν εγώ. Ο Βασίλης Νομικός έμεινε στο σταθμό μόνο μια βδομάδα, την πρώτη που ξεκίνησε ο σταθμός. Ταυτόχρονα, προσλήφθηκε η Ελίζα Κρανιώτη, από τους πρωτεργάτες που στήσαμε τον σταθμό, για να ακολουθήσουν οι Γιάννης Κουλουκάκος, Μάκης Παπασημακόπουλος, Μιχάλης Σκαραμαγκάς, Γιώργος Ζερβός, Στέλιος Καρακάσης, Αθηνά Φλώρου, Γιώργος Τσαντάκης, Γιώργος Αποστόλου, Δημήτρης Σούλτας, Αλέξανδρος Βραχωρίτης, Χρήστος Παπαδάς, Λευτέρης Κεφαλάς, Παναγιώτης Ευστρατίου. Από την πρώτη εποχή του RED, συνεχίζει στην ίδια ώρα, σταθερά, μόνο ο Νάσος Κοντοπάνος, με τις επιλογές των ακροατών. Όλοι οι υπόλοιποι άλλαξαν ώρα και, φυσικά, συχνότητα και ραδιοφωνικά μετερίζια, για διάφορους λόγους. Ο Νίκος Νικολακόπουλος που έχει αναλάβει τώρα τη διεύθυνση του σταθμού, ανήκει στην τρίτη «φουρνιά» διευθυντών, αφού μεταξύ των Ταλάντη-Κατσιγιάννη, μεσολάβησε η θητεία του Raymond Arthur.
@ Το θέμα είναι να δούμε τώρα πώς θα τα πάει το δίδυμο Γιαννούτσος-Βαμβακάρης στο πρωινό του RED. Βάσει των μετρήσεων της Bari Focus, που αφορούν τη μηνιαία έκθεση αποτελεσμάτων της έρευνας ακροαματικότητας, για την περίοδο 26/04-23/05/10 (4 εβδομάδες), έρχονται με 6,2 από τον Best και παραλαμβάνουν 7,9% από τους Κρανιώτη-Ζερβό.
@ Να μείνουμε λίγο ακόμα στο Φάληρο, αφού ο ΣΚΑΪ διοργανώνει εβδομάδα εκστρατείας για τον Κηφισό. Από τη Δευτέρα 7 έως την Κυριακή 13 Ιουνίου, ξεκινά εβδομάδα διαμαρτυρίας και ενημέρωσης με ρεπορτάζ και δράσεις για την προστασία και σωτηρία του τελευταίου ζωντανού ποταμού της Αττικής.
@ Ο NovaΣπορ FM παρουσιάζει το βιβλίο του διεθνούς φήμης δημοσιογράφου και συγγραφέα Chris Hunt «Η ιστορία του παγκοσμίου κυπέλλου». Την ελληνική έκδοση υπογράφει ο Γιώργος Χελάκης.
@ Τα περισσότερα παιχνίδια στη φάση των ομίλων, για τη ΝΕΤ, θα έχουν περιγραφή απ’ το στούντιο της Αγ. Παρασκευής! Όλα (πλην των τριών της Εθνικής) στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ. Στη φάση των νοκ-άουτ, η ΕΡΤ θα κάνει τις περισσότερες (αν όχι όλες) τις περιγραφές απ’ τη Ν. Αφρική, αλλά η επιλογή του στούντιο θα παραμείνει στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ.
Τις περιγραφές για την ΕΡΑ ΣΠΟΡ θα κάνουν οι: Ράνιος, Σαντοριναίος, Παπανικολάου, Βοτζάκης, Παναγιωτόπουλος, Σαρελάκος, Σαράντος, Μαυρογιαννίδης, Μυρισκλάβος, Ράπτης, Αντωνόπουλος, Μπλούνας, Γάτας.
@ Είναι αλήθεια ότι η θέση σχολιαστή, για έναν ραδιοφωνικό σταθμό, σε κάποιο απ’ τα γήπεδα που θα διεξαχθούν οι αγώνες του Μουντιάλ, κοστίζει, περίπου, 3.000 ευρώ;
@ Γράφοντας περί χρημάτων, θυμήθηκα: Η διαφημιστική δαπάνη Ιανουαρίου 2010 - Μαίου 2010, σε σχέση με την αντίστοιχη, περυσινή, έπεσε κατά -36,21%...
@ Η ατάκα της εβδομάδας, μέσω της ερώτησης «Τι διαφορά έχει το μικρόφωνο του AΝΤ1 97,2 από το μικρόφωνο της Βουλής;», που τέθηκε στον Γρηγόρη Ψαριανό, στη συνέντευξη που παραχώρησαν στον Λευτέρη Μπιντέλα του Έθνους: «Του ΑΝΤ1 είναι SHURE, ενώ της Βουλής είναι PHILIPS...»!
@ Για το τέλος, έχω κουίζ, όποιος ξέρει απαντάει.
1. Σε ποιο σταθμό, ο διευθυντής του, ανακοίνωσε στους εργαζόμενους ότι «με το που θα θεσμοθετήσει η κυβέρνηση την περικοπή των 13ου και 14ου μισθού, αντίστοιχα, θα εφαρμοστεί κατευθείαν από τον σταθμό»;
2. Σε ποιο γνωστό εφοπλιστή - ο οποίος ενδιαφέρεται να ασχοληθεί (και) με τον αθλητισμό - θα περάσει ένας σταθμός; Δεν το λέω εγώ, αλλά το έλεγαν στελέχη του σταθμού σε... βουλευτές...
Για βο(υ)λευτές, (ξε)βολεμένους και (υπερ)βολικούς, εδώ: [email protected]
Απεργίες, απολύσεις και μετακινήσεις είχε η εβδομάδα που πέρασε.
07 Ιουνίου 2010@ Απεργίες, απολύσεις και μετακινήσεις είχε η εβδομάδα που πέρασε. Κάτι μου λέει ή, καλύτερα, κάποιοι μου λένε, ότι και οι επόμενες εβδομάδες θα έχουν το ίδιο σκηνικό. Δυστυχώς, η νέα σεζόν θα βρει αρκετούς εκτός χώρου, εκτός ραδιοφώνου. Αφήστε δε, το πολύ αισχρό, που λέει ότι κάποιοι θα κληθούν να καλύψουν με εκπομπές όλο το καλοκαίρι, για να απολυθούν με το που θα μπει ο Σεπτέμβριος...
@ Τη Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΤΕΡ αποφάσισε τη σύγκληση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης, στις 17.00, στον 2ο όροφο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Αθήνας (ΕΚΑ, οδός 3ης Σεπτεμβρίου 48), με θέματα την ενημέρωση για τις διαπραγματεύσεις για τη νέα ΣΣΕ, την αντιμετώπιση των απολύσεων και την επικαιροποίηση της εντολής για τις κινήσεις τους.
@ Με αφορμή την απόλυση των δύο τεχνικών του Μελωδία, ακούστηκε πολλές φορές το αρκτικόλεξο ΟΜΕΔ. Τι σημαίνει; Πρόκειται, λοιπόν, για τη Μεσολαβητική Πρόταση που εκδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα (Μεσολαβητής ο Γιώργος Κατρούγκαλος) στον Οργανισμό Μεσολάβησης και Διαιτησίας ( ΟΜΕΔ ) κατά τη διαδικασία κατάρτισης Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για το έτος 2010 που αφορά τους τεχνικούς ραδιοφώνου – μέλη της Ένωσης Τεχνικών Ελληνικής Ραδιοφωνίας (Ε.Τ.Ε.Ρ.).
Σύμφωνα με τη Μεσολαβητική Πρόταση, με αριθμό Πρωτοκόλλου ΟΜΕΔ 1004 της 1ης Ιουνίου 2010
- Λόγω της έκτακτης οικονομικής κατάστασης, η αποζημίωση για τις αναιτιώδεις καταγγελίες των συμβάσεων εργασίας του προσωπικού που εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής της σύμβασης ορίζεται για το διάστημα από την υπογραφή της και μέχρι 31/12/2010 στο τετραπλάσιο της νόμιμης αποζημίωσης.
- Η ρύθμιση του προηγούμενου εδαφίου δεν ισχύει για την καταγγελία για σπουδαίο λόγο. Σε περίπτωση όμως που κριθεί με τελεσίδικη δικαστική απόφαση ότι ο λόγος της καταγγελίας δεν ήταν σπουδαίος, οφείλεται στον εργαζόμενο του οποίου η σύμβαση καταγγέλθηκε το οκταπλάσιο της νόμιμης αποζημίωσης.
- Δεν επιτρέπεται και είναι άκυρη η απόλυση εργαζομένης μητέρας για δύο (2) χρόνια μετά την επιστροφή της στην εργασία από την άδεια τοκετού.
- Οι διατάξεις της από 13-4-2009 ΣΣΕ καθώς και κάθε άλλης προϊσχύουσας ΣΣΕ ή ΔΑ ή διμερούς συμφωνίας για τους όρους αμοιβής και εργασίας των υπαγομένων στην παρούσα μισθωτών, οι οποίες δεν έχουν καταργηθεί ή τροποποιηθεί ρητώς ή δεν αντίκεινται στους όρους της παρούσας, εξακολουθούν να ισχύουν.
@ Στην ΕΣΗΕΑ, αντίστοιχα, ακόμα δεν μπορούν να εντάξουν στο σωματείο τους δημοσιογράφους που εργάζονται σε portals και εν γένει στο Internet.

@ Πάμε τώρα, στο άλλο θέμα που απασχόλησε την μπάντα. Τη μετεγγραφή των Βαμβακάρη – Γιαννούτσου, στην πρωινή ζώνη του RED FM. Το όλο πράγμα άρχισε να ξεκαθαρίζει από τη στιγμή που απολύθηκε η Ελίζα Κρανιώτη από την πρωινή ζώνη του RED και, ταυτόχρονα, οι άλλοτε πρωινοί του Best ανάρτησαν ανακοίνωση στο blog τους που έλεγε ότι δεν περνούσαν και πολύ καλά στους 92,6. Φυσικά και δεν θέλω να το παίξω μετά Χριστόν προφήτης, αλλά όταν το είχα συζητήσει με έναν συνάδελφο, ο οποίος και εκείνος είχε περάσει από τον RED και του είχα πει ότι μάλλον οι ΓιαννουτσοΒαμβακάρηδες κατηφορίζουν στα Φάληρα, μου είχε θυμίσει αυτά που έλεγαν – από αέρος - όταν ο RED είχε πάρει την ανιούσα στις μετρήσεις, στην πρώτη φάση της λειτουργίας του, αφήνοντας να εννοηθεί ότι ο RED είναι πολύ mainstream για τα δικά τους γούστα. Τελικά, φαίνεται ότι ίσως και να μην είναι τόσο mainstream o σταθμός ή έχουν διακρίνει κάποια αλλαγή στο μουσικό του ύφος.
@ Πάντως, αξίζει να δούμε πόσος κόσμος έχει περάσει από τον σταθμό του κ. Γιάννη Αλαφούζου. Οι πρωτεργάτες, που κατάφεραν να φτάσει ο RED στην 7η θέση της γενικής κατάταξης όλων των σταθμών της Bari Focus - ταυτόχρονα η πιο επιτυχημένη περίοδος του σταθμού - ήταν οι Φίλιππος Ταλάντης και Γιώργος Κατσιγιάννης, στη γενική διεύθυνση και στη διεύθυνση προγράμματος, αντίστοιχα. Ο πρώτος παραγωγός-δημοσιογράφος-γενικών καθηκόντων που προσλήφθηκε για τους πρώτους 9 μήνες(!) στο σταθμό, ήμουν εγώ. Ο Βασίλης Νομικός έμεινε στο σταθμό μόνο μια βδομάδα, την πρώτη που ξεκίνησε ο σταθμός. Ταυτόχρονα, προσλήφθηκε η Ελίζα Κρανιώτη, από τους πρωτεργάτες που στήσαμε τον σταθμό, για να ακολουθήσουν οι Γιάννης Κουλουκάκος, Μάκης Παπασημακόπουλος, Μιχάλης Σκαραμαγκάς, Γιώργος Ζερβός, Στέλιος Καρακάσης, Αθηνά Φλώρου, Γιώργος Τσαντάκης, Γιώργος Αποστόλου, Δημήτρης Σούλτας, Αλέξανδρος Βραχωρίτης, Χρήστος Παπαδάς, Λευτέρης Κεφαλάς, Παναγιώτης Ευστρατίου. Από την πρώτη εποχή του RED, συνεχίζει στην ίδια ώρα, σταθερά, μόνο ο Νάσος Κοντοπάνος, με τις επιλογές των ακροατών. Όλοι οι υπόλοιποι άλλαξαν ώρα και, φυσικά, συχνότητα και ραδιοφωνικά μετερίζια, για διάφορους λόγους. Ο Νίκος Νικολακόπουλος που έχει αναλάβει τώρα τη διεύθυνση του σταθμού, ανήκει στην τρίτη «φουρνιά» διευθυντών, αφού μεταξύ των Ταλάντη-Κατσιγιάννη, μεσολάβησε η θητεία του Raymond Arthur.

@ Να μείνουμε λίγο ακόμα στο Φάληρο, αφού ο ΣΚΑΪ διοργανώνει εβδομάδα εκστρατείας για τον Κηφισό. Από τη Δευτέρα 7 έως την Κυριακή 13 Ιουνίου, ξεκινά εβδομάδα διαμαρτυρίας και ενημέρωσης με ρεπορτάζ και δράσεις για την προστασία και σωτηρία του τελευταίου ζωντανού ποταμού της Αττικής.
@ Ο NovaΣπορ FM παρουσιάζει το βιβλίο του διεθνούς φήμης δημοσιογράφου και συγγραφέα Chris Hunt «Η ιστορία του παγκοσμίου κυπέλλου». Την ελληνική έκδοση υπογράφει ο Γιώργος Χελάκης.

Τις περιγραφές για την ΕΡΑ ΣΠΟΡ θα κάνουν οι: Ράνιος, Σαντοριναίος, Παπανικολάου, Βοτζάκης, Παναγιωτόπουλος, Σαρελάκος, Σαράντος, Μαυρογιαννίδης, Μυρισκλάβος, Ράπτης, Αντωνόπουλος, Μπλούνας, Γάτας.
@ Είναι αλήθεια ότι η θέση σχολιαστή, για έναν ραδιοφωνικό σταθμό, σε κάποιο απ’ τα γήπεδα που θα διεξαχθούν οι αγώνες του Μουντιάλ, κοστίζει, περίπου, 3.000 ευρώ;
@ Γράφοντας περί χρημάτων, θυμήθηκα: Η διαφημιστική δαπάνη Ιανουαρίου 2010 - Μαίου 2010, σε σχέση με την αντίστοιχη, περυσινή, έπεσε κατά -36,21%...
@ Η ατάκα της εβδομάδας, μέσω της ερώτησης «Τι διαφορά έχει το μικρόφωνο του AΝΤ1 97,2 από το μικρόφωνο της Βουλής;», που τέθηκε στον Γρηγόρη Ψαριανό, στη συνέντευξη που παραχώρησαν στον Λευτέρη Μπιντέλα του Έθνους: «Του ΑΝΤ1 είναι SHURE, ενώ της Βουλής είναι PHILIPS...»!
@ Για το τέλος, έχω κουίζ, όποιος ξέρει απαντάει.
1. Σε ποιο σταθμό, ο διευθυντής του, ανακοίνωσε στους εργαζόμενους ότι «με το που θα θεσμοθετήσει η κυβέρνηση την περικοπή των 13ου και 14ου μισθού, αντίστοιχα, θα εφαρμοστεί κατευθείαν από τον σταθμό»;
2. Σε ποιο γνωστό εφοπλιστή - ο οποίος ενδιαφέρεται να ασχοληθεί (και) με τον αθλητισμό - θα περάσει ένας σταθμός; Δεν το λέω εγώ, αλλά το έλεγαν στελέχη του σταθμού σε... βουλευτές...
Για βο(υ)λευτές, (ξε)βολεμένους και (υπερ)βολικούς, εδώ: [email protected]