Σε πιο «έντεχνους» ρυθμούς επανέρχεται η μουσική εκπομπή της ΕΡΤ1, αύριο στις 22.00. Καλεσμένοι του Νίκου Πορτοκάλογλου και της Ρένας Μόρφη θα είναι δύο αξιόλογοι ερμηνευτές, η Μαργαρίτα Ζορμπαλά και ο Απόστολος Ρίζος. Αμφότεροι θα διηγηθούν ιστορίες από τη ζωή και την καριέρα τους και θα τραγουδήσουν κομμάτια όπως οι «Δρόμοι παλιοί», η «Μαργαρίτα Μαγιοπούλα», το «Μια φορά θυμάμαι», το «Αχ χελιδόνι μου», η «Προδομένη μου αγάπη» και άλλα, με πολλές αναφορές στο έργο του Μίκη Θεοδωράκη.
«Μουσικό Κουτί» με Μαργαρίτα Ζορμπαλά και Απόστολο Ρίζο

Τετάρτη βράδυ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή
Και οι τρεις κύκλοι του «Έτερος Εγώ» έρχονται στον ΑΝΤ1
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+