Δεν μπορούν να τυπωθούν βινύλια

Δεν μπορούν να τυπωθούν βινύλια
Ακολουθήστε μας στο Google news

Δύο ελληνικές δισκογραφικές εταιρίες σήκωσαν τα χέρια ψηλά.

03 Φεβρουαρίου 2022

Η Inner Ear και η United We Fly με ανακοινώσεις τους περιγράφουν τις τελευταίες δυσάρεστες εξελίξεις που αφορούν την παραγωγή στα εργοστάσια βινυλίων.

«Με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς έχουμε βρεθεί αντιμέτωποι με τεράστιες ανατιμήσεις και με μεγάλες καθυστερήσεις στην αλυσίδα παραγωγής, οι οποίες σύμφωνα με τα εργοστάσια οφείλονται σε έλλειψη πρώτων υλών και κατ΄επέκταση σε τιμολογιακές αυξήσεις και πολλά άλλα που ακολουθούν σαν ντόμινο», λέει η Inner Ear. Και συνεχίζει: «Έχουμε κάνει κάθε προσπάθεια να κρατήσουμε τις τιμές των κυκλοφοριών της Inner Ear σε όσο γίνεται πιο χαμηλό επίπεδο, όμως το χάος που αντιμετωπίζουμε στη συνεργασία μας με 4 διαφορετικούς προμηθευτές μας κάνει να μην είμαστε αισιόδοξοι για τους επόμενους μήνες. Είναι σίγουρο ότι θα αναγκαστούμε να κάνουμε αυξήσεις στις μελλοντικές μας κυκλοφορίες που αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο παραγωγής και ίσως θα χρειαστεί να ξεχάσουμε το αγαπημένο format του βινυλίου για κάποιους μήνες».

Στο ίδιο μήκος κύματος και η United We Fly: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως παρουσιάζεται μια σημαντική καθυστέρηση στην παράδοση των δίσκων βινυλίου από τα εργοστάσια παραγωγής τους προς τις δισκογραφικές εταιρείες και τους καλλιτέχνες. Αυτό είναι ένα φαινόμενο που επικρατεί παγκοσμίως τον τελευταίο χρόνο που δυστυχώς δεν μπόρεσε να αφήσει και εμάς ανεπηρέαστους. Τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε νέες ημερομηνίες, αλλά αυτό ευελπιστούμε να γίνει πολύ σύντομα».

Αντίστοιχα προβλήματα αντιμετωπίζει και η Veego Records που αδυνατεί να ικανοποιήσει τη ζήτηση (τα άλμπουμ της γίνονται sold out από τις προπαραγγελίες ακόμα). 

Οι πωλήσεις βινυλίων γνωρίζουν μεγάλη αύξηση το τελευταίο διάστημα και ιδίως με τα άλμπουμ του Ed Sheeran και της Adele εκτινάχθηκαν. Αποτέλεσμα, τα λίγα πλέον εργοστάσια παραγωγής να μην μπορούν να ανταπεξέλθουν στην αυξημένη ζήτηση. Κι έτσι παρουσιάζεται το εξής παράδοξο: οι indie δισκογραφικές εταιρίες που κράτησαν ζωντανό το βινύλιο στα πέτρινα χρόνια να είναι οι πρώτες που πληρώνουν την κατάσταση.