Τα ραδιόφωνα που έχει και είχε στην κατοχή του ο όμιλος ΣΚΑΪ

Τα ραδιόφωνα που έχει και είχε στην κατοχή του ο όμιλος ΣΚΑΪ
Ακολουθήστε μας στο Google news

Ένας από τους σημαντικότερους «παίκτες» στα FM της χώρας.

16 Αυγούστου 2022

Όπως πρώτοι σας αποκαλύψαμε εδώ, ο Γιάννης Αλαφούζος αποφάσισε να επενδύσει ξανά στο ραδιόφωνο, εξαγοράζοντας πριν μερικές εβδομάδες τον Party 104. Με αφορμή την παραπάνω κινηση, σας παρουσιάζουμε όλους τους σταθμούς στους οποίους ιδιοκτήτης είναι και ήταν ο όμιλος ΣΚΑΪ, εδώ και πάνω από 30 χρόνια. Κάποιοι εξ αυτών φιγουράρουν στις πρώτες θέσεις των μετρήσεων ακροαματικότητας, άλλοι όμως δεν ήταν τόσο επιτυχημένοι και έπαψαν να υφίστανται. Ας τους δούμε:

ΣΚΑΪ 100.3

Η πρώτη εμπλοκή της οικογένειας Αλαφούζου με το ραδιόφωνο, και η διαχρονική «ναυαρχίδα» της στα ερτζιανά. Ουσιαστικά, ο τότε Sky 100.4 ήταν ένας «έτοιμος» σταθμός, καθώς εξαγοράστηκε από τον Γιώργο Κοσκωτά στα τέλη της δεκαετίας του '80. Η επένδυση, όμως, του Αριστείδη και μετέπειτα του Γιάννη Αλαφούζου στον ραδιοσταθμό ήταν μεγάλη, με αποτέλεσμα ο ΣΚΑΪ 100.3 να είναι εδώ και χρόνια η κορυφαία ενημερωτική συχνότητα της χώρας.

-------------------------

POP FM 92.4

Η μετεξέλιξη του βραχύβιου Top FM, που είχε ιδρύσει ο ΔΟΛ και πουλήθηκε στον όμιλο Αλαφούζου, το 1990. Ο Pop FM 92.4 έπαιζε ξένες mainstream επιτυχίες, χωρίς όμως να έχει μεγάλη στήριξη από τη νέα ιδιοκτησία του. Το 1996 βγήκε στη συχνότητά του ο τωρινός Λάμψη, μετά την είσοδο του Δημήτρη Ρίζου στο μετοχικό του κεφάλαιο.

-------------------------

ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2

Έχοντας τότε ως βασικό «κορμό» πολλούς από τους μουσικούς παραγωγούς του 902 Αριστερά στα FM, ο Γιάννης Αλαφούζος δημιούργησε τον τότε Μελωδία FM 100 πίσω στο 1991. Ο σταθμός κατάφερε τα επόμενα χρόνια να γίνει ένας από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του «έντεχνου» ρεπερτορίου στα ελληνικά FM, και ένα από τα ραδιόφωνα με τη μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αθήνα, παρά τον έντονο ανταγωνισμό των τελευταίων ετών. Τα τελευταία 4 χρόνια ανήκει στον όμιλο της Frontstage.

-------------------------

RED 96.3

Ο ροκ σταθμός του Γιάννη Αλαφούζου βγήκε στον αέρα το 2004, μετά την εξαγορά του τότε Capital FM, και έγινε σχεδόν αμέσως ένας από τους δημοφιλέστερους σταθμούς της πόλης. Εκείνη την περίοδο έκανε τη διαφορά στα FM, καθώς ο μόνος «αντίπαλος» στον ανταγωνισμό του ήταν ο Rock FM 96.9. Όπως ο Μελωδία 99.2 έτσι και ο Red 96.3 ανήκει στην Frontstage, τα τελευταία 8,5 χρόνια, παραμένοντας ψηλά στις ακροαματικότητες.

-------------------------

ANGEL 88.9

Ήταν ο ραδιοσταθμός που αντικατέστησε τον θρυλικό Jeronimo Groovy στη συχνότητα των 88.9, το 2005. Άνηκε στην κατηγορία των easy listening ραδιοσταθμών, ανταγωνιζόμενος κυρίως τον Kiss 92.9 και τον Galaxy 92 τότε. Χωρίς, όμως, μεγάλη επιτυχία καθώς έβαλε λουκέτο τρία χρόνια αργότερα.

-------------------------

FREEDOM 88.9

Το 2009, μετά το κλείσιμο του Angel, βγήκε στη συχνότητα ο Freedom 88.9. Ένας ραδιοσταθμός που «έπαιζε μπάλα» μόνος του στα FM, με ελληνικό ροκ (κυρίως) και «εναλλακτικό» ρεπερτόριο, καταφέρνοντας αργά αλλά σταθερά να αποκτήσει αξιόλογο μερίδιο στις ακροαματικότητες. Έκλεισε, ωστόσο, το 2010 για να μετατραπεί σε web radio, επανήλθε στα FM το 2012 από την Frontstage, για μισή σεζόν, και από το 2013 έως σήμερα εκπέμπει ξανά ως ιντερνετικό ραδιόφωνο.

-------------------------

PLAY 88.9

Το πιο πρόσφατο -μέχρι τώρα- μουσικό ραδιόφωνο που έβγαλε στον αέρα ο όμιλος ΣΚΑΪ, το 2011. Έπαιζε ελληνικά mainstream τραγούδια, έχοντας να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό του Ρυθμού 94.9, του Sfera 102.2, του Λάμψη 92.3 και του Δρόμου 89.8, χωρίς να καταφέρει να τους φτάσει σε νούμερα. Έκλεισε κάτι παραπάνω από 1,5 χρόνο αργότερα, το 2012, με την πώληση της συχνότητας στην Frontstage.

-------------------------

BWINΣΠΟΡ FM 94.6

Η εμπλοκή του Γιάννη Αλαφούζου με τον ιστορικό αθλητικό ραδιοσταθμό ξεκίνησε το 2014, με την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του, ενώ τώρα είναι το απόλυτο «αφεντικό» στους 94.6, ελέγχοντας πάνω από το 90%. Ο όμιλος ΣΚΑΪ πραγματοποίησε μια σειρά από ριζικές αλλαγές στον bwinΣΠΟΡ FM, καταφέρνοντας να τον διατηρήσει στην κορυφή του ανταγωνισμού του και ψηλά στις μετρήσεις ακροαματικότητας.