ΑΚΡΟΑΤΕΣ Ή ΠΕΛΑΤΕΣ;

ΑΚΡΟΑΤΕΣ Ή ΠΕΛΑΤΕΣ;
Ακολουθήστε μας στο Google news

Ραδιόφωνο, σούπερ μάρκετ προσφορών

22 Ιουλίου 2010Όχι το ραδιόφωνο το καλοκαίρι δεν είναι ανάλαφρο είναι σούπερ μάρκετ προσφορών! Τι του λείπει φέτος του ακροατή; Διακοπές; Θα του δώσουμε! Τραγουδάκι- κλήρωση για Νάξο, τραγουδάκι- κλήρωση για Σέριφο, τραγουδάκι - κλήρωση για Σαλαμίνα..

Τι σταθμό ακούς; Αυτόν που μου πληρώνει 4 διανυκτερεύσεις και 3 ημέρες σε πεντάστερο! Το ίδιο κάνουν και οι εφημερίδες! Μια ολόκληρη φουρνιά αναγνωστών πάει στο περίπτερο για το δώρο και πετάει την εφημερίδα. Μια καινούργια φουρνιά ακροατών αλλάζει συχνότητες για να πετύχει το καλό ταξίδι.

Ο καλός ακροατής, όμως, ο πιστός, δεν είναι αυτός που είδε το «καθρεφτάκι» και θαμπώθηκε. Ο καλός ακροατής, ο πιστός, είναι αυτός που δεν χρειάζεται προσφορές και δώρα. Δεν «μασάει» και δεν βολεύεται. Είναι αυτός που ακολουθεί τα τραγούδια, τις μουσικές, τα λόγια, το αίσθημα, τον μύθο… Οι προσφορές σε… ρετάλια, γενικώς, καταναλώνονται εύκολα και μετά κανείς δεν είναι στην άλλη άκρη. Τα cd, τα DVD, οι τσάντες και τα νεσεσέρ ξεφτίλισαν τα έντυπα.

Τώρα, τα ταξιδάκια της ελεημοσύνης ξεφτιλίζουν το ραδιόφωνο. Οι προσφορές στα ραδιόφωνα ξεκίνησαν αθώα με τις προσκλήσεις, τα βιβλία και τα cd και τώρα πονήρεψαν. Άντε να δω να κάνουν και προξενιά! Κι εδώ κρίση υπάρχει….