Ένα ακόμη μουσικό αφιέρωμα ετοίμασε το «Βινύλιο» για τους τηλεθεατές του, παραμένοντας στο ελληνικό ρεπερτόριο. Αύριο στις 20.00 στον ΑΝΤ1, το τελευταίο επεισόδιο της εκπομπής πριν το Μουντιάλ θα μας «ταξιδέψει» στις πίστες των 80s και των 90s. Ο Αντώνης Κανάκης, ο Γιάννης Σερβετάς και ο Χρήστος Κιούσης παρουσιάζουν τα κέντρα διασκέδασης εκείνης της εποχής και το κλίμα που επικρατούσε σε αυτά, μαρκίζες, συνεργασίες κορυφής κ.ά.
Το «Βινύλιο» στις πίστες των 80s και των 90s

Στο τελευταίο του επεισόδιο πριν το Μουντιάλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Το ντοκιμαντέρ «Σερβία: Η φωτιά καίει ακόμα» της Μαρίας Καρχιλάκη στο Open
Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στην Cosmote TV με συναυλίες και τα 68α Grammys
6 ταινίες για μικρούς και μεγάλους στο θερινό cinema του ΑΝΤ1+
«Όλα Είναι Μουσική» στο ERTflix μέχρι το τέλος του Ιουνίου
Σπάνια ντοκουμέντα από τη ζωή του Άγγελου Σικελιανού στο Αρχείο της ΕΡΤ
Φινάλε για την 14η σεζόν της «Αυτοψίας» με τους «Hell's Angels»