Ακολουθήστε μας στο Google news
@ Τέλος εποχής για τον Μελωδία, με την αποχώρηση του Οδυσσέα Ιωάννου. Ήδη στο word of mouth που έχουμε εδώ στο e-tetRadio, γράφτηκαν πολλά σχόλια για όλο αυτό. Αρκετοί εστίασαν στις απολύσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια που ήταν διευθυντής προγράμματος, ενώ κάποιοι άλλοι στο ότι ο Μελωδία, πια, δεν είναι ποτέ ο ίδιος. Είναι απολύτως λογικό να υπάρχει ο εν λόγω διχασμός, αφού μιλάμε για έναν άνθρωπο με έντονη προσωπικότητα, έτσι δεν γίνεται πάντα; Κάποιοι μισούν και κάποιοι λατρεύουν τους ανθρώπους αυτούς.
@ Το σίγουρο είναι ότι, πλέον, ο Μελωδία θα περάσει σε μια νέα μέρα. Το αν θα είναι καλύτερη ή χειρότερη, θα δείξει. Το αν θα παίζει προεπιλεγμένη λίστα ή αν θα συνεχίσει να είναι από τους τελευταίους σταθμούς που ανθίστανται σε όλο αυτό και επενδύουν στον αυθορμητισμό των παραγωγών του, θα το δούμε. Το ποιος θα αναλάβει στη θέση του Ιωάννου, παραλαμβάνοντας ήδη μια βαριά κληρονομιά, είναι ένα νέο θέμα. Πολλοί έγραψαν ότι «μπορεί να αναλάβει ο Νίκος Νικολακόπουλος, ο οποίος έχει θητεύσει σε Sfera και Derti». Τώρα, όμως, ο Νίκος έχει αναλάβει τους Red και Freedom, που πηγαίνουν πολύ καλά.
@ Μην ξεχνάτε ότι το να μανατζάρεις έναν σταθμό, είναι μια δουλειά, όπου κρίνεσαι εκ του αποτελέσματος. Κι εγώ μετά τον Red είχα περάσει, για ένα πολύ σύντομο φεγγάρι, από τον John Greek και η εκπομπή μου πήγε καλά. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε βράδυ πέταγα λουλούδια στη Νατάσα Θεοδωρίδου, ούτε με ρώτησε ποτέ κανείς τι cd ακούω στο αυτοκίνητό μου ή στο σπίτι μου. Ούτε ξέρει κανείς το αν συζήτησα με σταθμούς που δεν παίζουν λαϊκοπόπ, αλλά «καλή μουσική», όπως λέει η πιάτσα, και γιατί, τελικά, η συνεργασία μου με κάποιον «σοβαρό» σταθμό δεν... έκατσε. Το θέμα είναι τι κρατάς από κάθε δουλειά που περνάς, τι μαθαίνεις, ποιους ανθρώπους γνωρίζεις και πώς ανοίγουν οι επαγγελματικοί σου ορίζοντες. Γνωρίζω, επίσης, πολλούς ανθρώπους που θα ήθελαν να κάνουν εκπομπή σε «σοβαρούς σταθμούς» που λέει η πιάτσα, αλλά οι συνθήκες τούς βρήκαν να πασάρουν Πλούταρχο ή Kylie Minogue (τυχαία τα παραδείγματα). Γιατί; Επειδή τα δάνεια ή το ενοίκιο ή μια άρρωστη μάνα δεν μπορούν περιμένουν το πότε θα κάνεις εκπομπή σε «έναν ποιοτικό σταθμό», που λέει κι η πιάτσα. Άλλωστε, πάντα η πρόκληση έρχεται στις δύσκολες καταστάσεις. Με το να κάνεις και κάτι διαφορετικό από αυτό που θα ήθελες, δεν χάθηκε ούτε η προσωπικότητά σου, ούτε τα πιστεύω σου. Σε μια άλλη περίπτωση, αν κάποιος δημοσιογράφος θέλει να κάνει πολιτικό ρεπορτάζ αλλά οι θέσεις σε μια εφημερίδα είναι καλυμμένες και, εν τέλει, κάνει οικονομικό ρεπορτάζ, προδίδει τα πιστεύω του ή τη Βουλή; Το ζήτημα είναι το πόσο καλά θα κάνει το οικονομικό ρεπορτάζ, αυτή είναι η άποψή μου. Και, τέλος, ξέρω πολλούς που δεν βρήκαν κάπου να κάνουν εκπομπές και πουλάνε ηλεκτρικές συσκευές. Τι σημαίνει, λοιπόν, αυτό; Ότι έπρεπε να μείνουν άνεργοι μέχρι να κάνουν κάπου εκπομπή;
@ Να επιστρέψω στο Μελωδία, όπου στο προσεχές διάστημα θα δούμε το κατά πόσο θα γίνουν νέες απολύσεις οι οποίες δεν θα χρεωθούν στον Οδυσσέα και κατά πόσο θα μετατραπεί ο σταθμός σε άψυχο ραδιόφωνο, σαν αυτά που ήδη υπάρχουν.
@ Η άλλη είδηση των ημερών, πέραν της αποχώρησης του Οδυσσέα Ιωάννου, είναι εκείνη που αφορά τη νέα συνεργασία του Τάκη Τρακουσέλλη με τον Kiss FM, στο πρωινό του σταθμού. Η αποχώρηση του Τάκη από τον Galaxy ήταν άλλο ένα τέλος εποχής, αφού μαζί με τη Βάσω Λούκα έκαναν μία από τις μακροβιότερες εκπομπές του σταθμού, αλλά και των FM.
@ Μέσα στις επόμενες ημέρες, θα ανακοινώσουμε από εδώ κι άλλη μία μεταγραφή, που δεν αφορά μουσικό παραγωγό.
@ Επίσης, θα μάθετε από εμάς το ποιος σταθμός θα αφήσει το - αμιγώς - ξένο ρεπερτόριό του και θα παίζει και ελληνικά ποπ... Stay tuned.
(Συνέχεια αύριο Τρίτη)
Νέα και ειδήσεις από το χώρο του ραδιοφώνου...
23 Αυγούστου 2010@ Ποιος είπε ότι ο Αύγουστος δεν έχει ειδήσεις; (Θα μου πείτε, «ο Έκο», αλλά εννοείται ότι δεν εννοώ αυτό)@ Τέλος εποχής για τον Μελωδία, με την αποχώρηση του Οδυσσέα Ιωάννου. Ήδη στο word of mouth που έχουμε εδώ στο e-tetRadio, γράφτηκαν πολλά σχόλια για όλο αυτό. Αρκετοί εστίασαν στις απολύσεις που έγιναν κατά τη διάρκεια που ήταν διευθυντής προγράμματος, ενώ κάποιοι άλλοι στο ότι ο Μελωδία, πια, δεν είναι ποτέ ο ίδιος. Είναι απολύτως λογικό να υπάρχει ο εν λόγω διχασμός, αφού μιλάμε για έναν άνθρωπο με έντονη προσωπικότητα, έτσι δεν γίνεται πάντα; Κάποιοι μισούν και κάποιοι λατρεύουν τους ανθρώπους αυτούς.

@ Μην ξεχνάτε ότι το να μανατζάρεις έναν σταθμό, είναι μια δουλειά, όπου κρίνεσαι εκ του αποτελέσματος. Κι εγώ μετά τον Red είχα περάσει, για ένα πολύ σύντομο φεγγάρι, από τον John Greek και η εκπομπή μου πήγε καλά. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάθε βράδυ πέταγα λουλούδια στη Νατάσα Θεοδωρίδου, ούτε με ρώτησε ποτέ κανείς τι cd ακούω στο αυτοκίνητό μου ή στο σπίτι μου. Ούτε ξέρει κανείς το αν συζήτησα με σταθμούς που δεν παίζουν λαϊκοπόπ, αλλά «καλή μουσική», όπως λέει η πιάτσα, και γιατί, τελικά, η συνεργασία μου με κάποιον «σοβαρό» σταθμό δεν... έκατσε. Το θέμα είναι τι κρατάς από κάθε δουλειά που περνάς, τι μαθαίνεις, ποιους ανθρώπους γνωρίζεις και πώς ανοίγουν οι επαγγελματικοί σου ορίζοντες. Γνωρίζω, επίσης, πολλούς ανθρώπους που θα ήθελαν να κάνουν εκπομπή σε «σοβαρούς σταθμούς» που λέει η πιάτσα, αλλά οι συνθήκες τούς βρήκαν να πασάρουν Πλούταρχο ή Kylie Minogue (τυχαία τα παραδείγματα). Γιατί; Επειδή τα δάνεια ή το ενοίκιο ή μια άρρωστη μάνα δεν μπορούν περιμένουν το πότε θα κάνεις εκπομπή σε «έναν ποιοτικό σταθμό», που λέει κι η πιάτσα. Άλλωστε, πάντα η πρόκληση έρχεται στις δύσκολες καταστάσεις. Με το να κάνεις και κάτι διαφορετικό από αυτό που θα ήθελες, δεν χάθηκε ούτε η προσωπικότητά σου, ούτε τα πιστεύω σου. Σε μια άλλη περίπτωση, αν κάποιος δημοσιογράφος θέλει να κάνει πολιτικό ρεπορτάζ αλλά οι θέσεις σε μια εφημερίδα είναι καλυμμένες και, εν τέλει, κάνει οικονομικό ρεπορτάζ, προδίδει τα πιστεύω του ή τη Βουλή; Το ζήτημα είναι το πόσο καλά θα κάνει το οικονομικό ρεπορτάζ, αυτή είναι η άποψή μου. Και, τέλος, ξέρω πολλούς που δεν βρήκαν κάπου να κάνουν εκπομπές και πουλάνε ηλεκτρικές συσκευές. Τι σημαίνει, λοιπόν, αυτό; Ότι έπρεπε να μείνουν άνεργοι μέχρι να κάνουν κάπου εκπομπή;
@ Να επιστρέψω στο Μελωδία, όπου στο προσεχές διάστημα θα δούμε το κατά πόσο θα γίνουν νέες απολύσεις οι οποίες δεν θα χρεωθούν στον Οδυσσέα και κατά πόσο θα μετατραπεί ο σταθμός σε άψυχο ραδιόφωνο, σαν αυτά που ήδη υπάρχουν.

@ Μέσα στις επόμενες ημέρες, θα ανακοινώσουμε από εδώ κι άλλη μία μεταγραφή, που δεν αφορά μουσικό παραγωγό.
@ Επίσης, θα μάθετε από εμάς το ποιος σταθμός θα αφήσει το - αμιγώς - ξένο ρεπερτόριό του και θα παίζει και ελληνικά ποπ... Stay tuned.
(Συνέχεια αύριο Τρίτη)