Επειδή στο twitter έχουν γραφτεί διάφορα ηλίθια ως χυδαία για το πρόσωπό μου.
1. Δεν είμαι ούτε ιδιοκτήτης, ούτε διευθυντής του Protagon. Εξ όσων γνωρίζω το site θα απαντήσει για όσα ακούγονται. Συνεπώς μην απευθύνεστε σε μένα, δεν είμαι αρμόδιος να σας δώσω απαντήσεις.
2. Δεν γράφω πουθενά με ψευδώνυμο. Εχω το site, Τα Νεα, Το Βήμα και φυσικά τον Best για να γράψω και να πω ό,τι θέλω.
Μην τρελαθούμε κιόλας.
Αρκετά άκουσα από χθες, αλλά ευτυχώς έχω ενεργά αντισώματα.
«Δεν γράφω πουθενά με ψευδώνυμο»

Ο Κώστας Γιαννακίδης απαντά για το Protagon και τη θέση του σε αυτό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Δεν ήσουν συμβασιούχος, δεν έληγαν οι εκπομπές σου τον Ιούνιο»
Ξέρω τους ανθρώπους που με απομάκρυναν βιαίως από την ΕΡΤ
H ΕΡΤ μας στέλνει στο Μουντιάλ αλλά με δικά μας έξοδα
Μέσι, Εμπαπέ, Χάαλαντ, η μάχη για το χρυσό παπούτσι στο Μουντιάλ
Athens Voice και 102.5 FM: Η αποτυχημένη συνεργασία που κράτησε 9 χρόνια
Το Αρχείο της ΕΡΤ μας «ταξιδεύει» στα καλοκαίρια του Μεσοπολέμου