Στην αντικατάσταση των παλιών, σε αρκετές περιπτώσεις, αναμεταδοτών της ανά την Ελλάδα προχωρά η ΕΡΤ. Με απόφαση που αναρτήθηκε στη Διαύγεια, η δημόσια ραδιοτηλεόραση θα διαθέσει περίπου 2 εκατομμύρια ευρώ (1.993.741,47) για την αγορά πομπών FM ισχύος 500W, 1kW, 2kW, 5kW και 10kW, εντός του 2024. Ήδη οι τεχνικοί της ΕΡΤ έχουν ξεκινήσει την αποξήλωση των παλιών μηχανημάτων και την τοποθέτηση των νέων, σε μικρά και μεγάλα κέντρα εκπομπής της χώρας όπως του Χορτιάτη (Θεσσαλονίκη, Κεντρική Μακεδονία) και του Πηλίου (Θεσσαλία).
Εκσυγχρονίζει το δίκτυο των πομπών της η ΕΡΑ

Επενδύοντας 2 εκατομμύρια ευρώ για την αγορά νέων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κάθε βράδυ στον 95.8 FM, της ΕΡΤ3, με Ryuichi Sakamoto
Νομικά εναντίον των συνεταιριστών του πρώην Nitro θα κινηθεί η Athens Voice για το Voice Radio
Ολοήμερο αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7
Το «Blackstar» του David Bowie σε live εκτέλεση στο Kosmos 93.6
Δύο ώρες μόνο με τραγούδια για το καλοκαίρι στον Best 92.6
«Έφυγε» από τη ζωή ο Ανδρέας Μαζαράκης