Περίπου 2,5 μήνες μετά το ξεκίνημα του νέου του προγράμματος, μαζί με αλλαγές στην εικόνα και το playlist του, το Mad Radio 106.2 έκανε γνωστά και τα νέα πρόσωπα που θα βρίσκονται στο prime time του, το οποίο μέχρι τώρα ήταν κενό. Από αύριο και κάθε μέρα, 7 με 10 το πρωί, θα κάνουν εκπομπή στο ραδιόφωνο του Mad η ηθοποιός Κάτια Νεκταρίου, το μοντέλο και πρώην παίκτρια του «Survivor», Βρισηίδα Ανδριώτου, και το (επίσης) μοντέλο και πρώην παίκτρια του «GNTM», Κατερίνα Πεφτίτση.
Οι Κάτια Νεκταρίου, Βρισηίδα Ανδριώτου και Κατερίνα Πεφτίτση στο πρωινό του Mad Radio 106.2

Από αύριο και κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Υπό εξέταση από το ΕΣΡ ο Μάχη 99.8 για εκπομπή του Στέφανου Χίου
Ο Αθήνα 9.84 ζωντανά από το Athens Pride
Ο Jazzie B των Soul II Soul στο Kosmos 93.6
Ραδιοφωνικό αφιέρωμα στον Paul McCartney (που έβγαλε δισκάρα)
Το 3ο και το 4ο «Jazz Festival Μουσικών Σχολείων Αττικής» στο Τρίτο Πρόγραμμα 90.9
Ραδιόφωνα σε αναμονή: Ο «98.6» και οι πρώην «Μπλάκμαν» και «Λύρα»