Περίπου 2,5 μήνες μετά το ξεκίνημα του νέου του προγράμματος, μαζί με αλλαγές στην εικόνα και το playlist του, το Mad Radio 106.2 έκανε γνωστά και τα νέα πρόσωπα που θα βρίσκονται στο prime time του, το οποίο μέχρι τώρα ήταν κενό. Από αύριο και κάθε μέρα, 7 με 10 το πρωί, θα κάνουν εκπομπή στο ραδιόφωνο του Mad η ηθοποιός Κάτια Νεκταρίου, το μοντέλο και πρώην παίκτρια του «Survivor», Βρισηίδα Ανδριώτου, και το (επίσης) μοντέλο και πρώην παίκτρια του «GNTM», Κατερίνα Πεφτίτση.
Οι Κάτια Νεκταρίου, Βρισηίδα Ανδριώτου και Κατερίνα Πεφτίτση στο πρωινό του Mad Radio 106.2

Από αύριο και κάθε μέρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κάθε βράδυ στον 95.8 FM, της ΕΡΤ3, με Ryuichi Sakamoto
Νομικά εναντίον των συνεταιριστών του πρώην Nitro θα κινηθεί η Athens Voice για το Voice Radio
Ολοήμερο αφιέρωμα στην Παγκόσμια Ημέρα Μουσικής στο Δεύτερο Πρόγραμμα 103.7
Το «Blackstar» του David Bowie σε live εκτέλεση στο Kosmos 93.6
Δύο ώρες μόνο με τραγούδια για το καλοκαίρι στον Best 92.6
«Έφυγε» από τη ζωή ο Ανδρέας Μαζαράκης