ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, ΤΗΝ ΑΝΟΥΣΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΩ

ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, ΤΗΝ ΑΝΟΥΣΙΑ ΓΚΡΙΝΙΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΩ
Ακολουθήστε μας στο Google news

Ας μου εξηγήσει κάποιος, τι νόημα έχουν οι ενέργειες και οι γκρίνιες, ΤΩΡΑ, που χάσαμε τον Μανώλη Ρασούλη;

21 Μαρτίου 2011Ας μου εξηγήσει κάποιος, τι νόημα έχουν οι ενέργειες και οι γκρίνιες, ΤΩΡΑ, που χάσαμε τον Μανώλη Ρασούλη;
Τι θέλουμε να πούμε, ΤΩΡΑ, εκ των υστέρων, με τις δηλώσεις μας;
Όσοι εμφανίζεστε σαν (όχι, ως) πιστοί και φίλοι του Μανώλη, για ποιο πράγμα κόπτεστε, ΤΩΡΑ; Οι περισσότεροι από εσάς, τους φίλους του, έχετε πολιτικές γνωριμίες. Έτσι, δεν είναι;... Γιατί δεν κινηθήκατε διακριτικά προκειμένου να επιλυθεί το πρόβλημα του άνεργου και αχρήατου και ηλικιωμένου φίλου σας; Σας εμπόδισε η Δι@ύγεια ή, η Διαφάνεια;





Συμπεριλάβατε CD με δουλειά του, στα φύλλα σας, μια εβδομάδα μετά το θάνατό του. Σκεφθήκατε ότι το ποσό από την είσπραξη δικαιωμάτων το χρειαζόταν ΠΡΙΝ κι όχι, ΤΩΡΑ, που αποφασίσατε να γίνετε μάνικες κατά των δακρυγόνων;
Ως πότε, η μεταθανάτιος προσφορά, από τη δημοσιογραφία των όρνεων, θα θεωρείται πράξη καλής θελήσεως;






Οι αρχαίοι Έλληνες φτιάξανε τον άριστο, οι φεουδάρχες τον ιππότη, οι αστοί τον τζέντλμαν, οι μεταδικτατορικοί ρωμιοί έφτιαξαν τον γαμάω. Στα παπάρια του. Κατάντησε την πιο ωραία και ιστορική χώρα ένα γραψαρχιδιστάν. Και το χε πεί ο Τρότσκι: το αποκρουστικότερο πλάσμα στον κόσμο είναι ο μικροαστός στην αρχική του συσσώρευση.
Απόσπασμα από το κείμενο Θάνατος στη λογική του Καργιόλη το οποίο έχει αναρτηθεί μαζί με άλλα κείμενα στο blogspot του Μανώλη Ρασούλη. Κείμενα που θα φρεσκάρονται πάντα από την επικαιρότητα.


Απόψεις κι όχι ανούσιες γκρίνιες, περιμένω στο χώρο των σχολίων & στη διεύθυνση: [email protected]