Ακολουθήστε μας στο Google news
Τα αντανακλαστικά του Δεύτερου Προγράμματος μάλιστα είναι τόσο έντονα -προσοχή!- που οι ιθύνοντες της Δημόσιας Ραδιοφωνίας εμπλουτίζουν το πρόγραμμα με μονόωρες, ως επί το πλείστον, εκπομπές. Οι δίωρες θα τους κουράζουν υποθέτω, θέλουν να βρίσκονται σε εγγρήγορση. Θα έχουν τους λόγους τους προφανώς. Άσχετο (αλλά και σχετικό): χθες ακούγαμε τον Κώστα Θωμαϊδη, στις 4 το απόγευμα. Επαρκής στο έργο του όπως πάντα, χαίρεσαι να ακούς τις μουσικές που επιλέγει.
Είδατε πως οι εκπομπές, οι καλές εκπομπές, αποκτούν φανατικούς ακροατές; Διαβάστε τι γίνεται στη σελίδα που έχει το Δίφωνο 96,6 στο facebook για το κόψιμο του Μιχάλη Γελασάκη. Χαμός. Δεν ξέρω τι θα συμβεί με τη συγκεκριμένη εκπομπή, αν θα χωρέσει δηλαδή στο καινούργιο πρόγραμμα του σταθμού. Έτερον εκάτερον, γιατί δεν μπορούμε παρά να παραδεχτούμε (όλοι μας) πως η κίνηση του Ομίλου Γιαννίκου να ζωντανέψει τη συχνότητα, να την εμπλουτίσει και με κόσμο, είναι αξιέπαινη και προς τη σωστή κατεύθυνση - εδώ. Πρέπει να είναι η μοναδική περίπτωση τους τελευταίους μήνες (όχι μόνο στο ραδιόφωνο, αλλά γενικά) που θα έχουμε προσλήψεις και όχι απολύσεις. Πάντα τέτοια. (Μην αρχίσετε να μου λέτε για το Alter, τα γνωρίζω πολύ καλά).
Στις συχνότητες...
04 Μαΐου 2011Το Δεύτερο Πρόγραμμα αποδεικνύει τα αντανακλαστικά του για μία ακόμα φορά. Και προγραμμάτισε ένα μεγάλο αφιέρωμα στον Θανάση Βέγγο, το οποίο ξεκίνησε από χθες ήδη, ημέρα θανάτου του μεγάλου μας ηθοποιού - διαβάστε εδώ για τις λεπτομέρειες. Σήμερα, μόνο, ας πούμε πως στις 7 το απόγευμα ο Γιώργος Τσάμπρας θα παρουσιάσει διάφορα τραγούδια που ακούγονταν στις ταινίες του.Τα αντανακλαστικά του Δεύτερου Προγράμματος μάλιστα είναι τόσο έντονα -προσοχή!- που οι ιθύνοντες της Δημόσιας Ραδιοφωνίας εμπλουτίζουν το πρόγραμμα με μονόωρες, ως επί το πλείστον, εκπομπές. Οι δίωρες θα τους κουράζουν υποθέτω, θέλουν να βρίσκονται σε εγγρήγορση. Θα έχουν τους λόγους τους προφανώς. Άσχετο (αλλά και σχετικό): χθες ακούγαμε τον Κώστα Θωμαϊδη, στις 4 το απόγευμα. Επαρκής στο έργο του όπως πάντα, χαίρεσαι να ακούς τις μουσικές που επιλέγει.
