Μπάνιο έκαναν στο ισόγειο του Mall, κοιμόντουσαν εναλλάξ, Survivor στο Μαρούσι

Μπάνιο έκαναν στο ισόγειο του Mall, κοιμόντουσαν εναλλάξ, Survivor στο Μαρούσι
Ακολουθήστε μας στο Google news

Τα παιδιά το απόγευμα της Παρασκευής που τα επισκέφτηκα στο Mall έδειχναν, πλέον, πολύ κουρασμένα. Δημήτρης Ουγγαρέζος, Ιωάννα Λαϊου (η μικρή της παρέας) και Σταμάτης Din Dan Done, οι τρεις Mappes δηλαδή του πρωινού, συμπλήρωναν περισσότερες από 110 ώρες συνεχόμενα στον αέρα.

22 Δεκεμβρίου 2017
Ο Ρυθμός 94.9 έκανε κάτι πολύ καλό, κάτι που το προετοίμαζε για μήνες: έστησε ένα στούντιο στο Mall κι εξέπεμπε μέσα από εκεί από τη Δευτέρα το πρωί μέχρι την Παρασκευή τα μεσάνυχτα. Οι τρεις Mappes ζούσαν κυριολεκτικά μέσα στο Mall. Δίπλα στο στούντιο είχαν ένα μικρό δωμάτιο για να κοιμούνται εναλλάξ (έκαναν εκπομπή και όλη τη νύχτα). Ήταν τρία τα κρεβάτια, αυτοί τέσσερις μαζί με τον ηχολήπτη, έπρεπε επομένως ένας να παραμένει ξύπνιος υποχρεωτικά. Ωραίο κόλπο. Για τουαλέτα πήγαιναν απέναντι, μπάνιο έκαναν στο ισόγειο μαζί με το προσωπικό, έτρωγαν κι έπιναν εκεί, αληθινό Survivor στο Μαρούσι. Όπως ο Τομ Χανκς στο Terminal που ζούσε μέσα στο αεροδρόμιο, κάτι τέτοιο.  
 
Ηταν μία εξαιρετική ιδέα όχι μόνο για όλο αυτό το σκηνικό αλλά και για το γεγονός πως μετέδιδαν μόνο παραγγελιές που έπαιρναν από τον κόσμο. Έστελναν μηνύματα οι ακροατές, ζητούσαν κομμάτια και κάθε μήνυμα σήμαινε 2 ευρώ για την ενίσχυση της Κιβωτού του Κόσμου. Ήταν και για καλό σκοπό. Και ακούγαμε τα πιο... κουλά τραγούδια. Τραγούδια που ποτέ δεν θα πίστευες πως θα έπαιζαν στο Ρυθμό 9.49. Από τον ύμνο της ΑΕΚ μέχρι το «ήταν ένας γάιδαρος με μεγάλα αυτιά». 
 
Το απόγευμα της Παρασκευής που πέρασα για ένα γρήγορο «γεια» ήταν εκεί και ο Αλέξης Καρακατσάνης (διευθυντής σε Easy 97.2 και Ρυθμό 94.9) αλλά και η (πιτσιρίκα!) Ράνια Κωστάκη. Ενώ πλήθος κόσμου περνούσε και τους χάζευε όλες αυτές τις μέρες. Η καλύτερη διαφήμιση για τον Ρυθμό 94.9. Χώρια τους καλλιτέχνες που συμμετείχαν στο event, εγώ «έπεσα» πάνω στον Θοδωρή Μαραντίνη των Onirama. «Επεσα» και στον Bo του Survivor αλλά δεν παίρνω όρκο για την καλλιτεχνική του αξία