Media news

Ο τελικός του Champions League κέρδισε και το «Survivor»

31 Μαΐου 2018

Εβδομάδα Τσάμπιονς Λιγκ και… ΕΡΤ αφού που πέρασε καθώς ο τελικός της διοργάνωσης σάρωσε στην κυριολεξία τα πάντα.

Του Σωτήρη Μανιάτη
 
Εκτόξευσε τη δημόσια τηλεόραση που τριπλασίασε τα ποσοστά της ακόμα και στο σύνολο του προγράμματος της ημέρας το Σάββατο (26/5) αλλά καπάρωσε και την κορυφή του πίνακα της Nielsen με τα καλύτερα 20 προγράμματα της εβδομάδας (21-27/5/2018) από πλευράς τηλεθέασης. Η στρογγυλή θεά εξακολουθεί να καθηλώνει τους πάντες μπροστά από τις μικρές τους οθόνες. 
 
Σύμφωνα με τις καταγραφές της Nielsen το δεύτερο ημίχρονο του τελικού του Champions League στο Ολιμπίνσκι του Κιέβου καπάρωσε την πρώτη θέση του πίνακα καθηλώνοντας μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.523.000 ποδοσφαιρόφιλους με το τηλεμερίδιο στο 38,6%. Κάτι που σημαίνει ότι σχεδόν 4 στους 10 τηλεθεατές που είχαν εκείνη την ώρα ανοικτούς στους δέκτες τους παρακολουθούσαν τον τελικό της σημαντικότερης ποδοσφαιρικής διοργάνωσης σε επίπεδο συλλόγων. Κι αυτά μόνο για όσους έβλεπαν το ματς από την ΕΡΤ1 και όχι και από το HD κανάλι της δημόσιας τηλεόρασης ή από το CosmoteSport1 HD που επίσης μετέδιδαν την αναμέτρηση. 
 
Το δεύτερο ημίχρονο δηλαδή του αγώνα κατάφερε να κερδίσει ακόμα και το ριαλιτοπαίχνιδο του ΣΚΑΪ, το «Survivor», που στην καλύτερη επίδοσή του στις 23/5 κατάφερε να προσελκύσει το ενδιαφέρον κατά μέσον όρο 1.298.000 τηλεθεατών πιάνοντας τη δεύτερη θέση. Πρόκειται βέβαια και για παραγωγή με πολύ μεγαλύτερη διάρκεια (σχεδόν δυόμιση ώρες) όταν για το δεύτερο ημίχρονο του ματς μετρήθηκαν 53 λεπτά. Και το πρώτο ημίχρονο βρήκε θέση στη λίστα με τα καλύτερα 20 προγράμματα της περασμένης εβδομάδας, καθώς βρέθηκε έβδομο με 1.117.000 τηλεεθατές αλλά και η απονομή του κυπέλλου στη Ρεάλ που εντοπίζεται στη 10η θέση με 1.048.000 τηλεθεατές.  



 

Στην ίδια κατηγορία