Media news

«Τατουάζ» και Εθνική έπιασαν και πάλι κορυφή…

19 Σεπτεμβρίου 2018

Με το πρώτο διπλό του επεισόδιο το σίριαλ του ALPHA και η αναμέτρηση που έδειξε το E TV που μετονομάζεται σε Open σκαρφάλωσαν στα ψηλά σκαλοπάτια της Nielsen…

Του Σωτήρη Μανιάτη

Στο Τοπ -20 της Nielsen με τα καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης την εβδομάδα που μας πέρασε (10-16/9/2018) στην κορυφή βρέθηκε «Το Τατουάζ» που επέστρεψε στον ALPHA με διπλό επεισόδιο στις 16/9 (μεταδίδεται από Δευτέρα έως και Πέμπτη στις 21.00) και καθήλωσε μπροστά στις μικρές τους οθόνες κατά μέσον όρο 1.124.000 τηλεθεατές.

Τις επόμενες δύο θέσεις της λίστας καπάρωσαν τα δύο ημίχρονα της αναμέτρησης της Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ουγγαρίας (χάσαμε 2-1) στις 11/9 που μετέδωσε απευθείας το E TV (προσεχώς Open) το οποίο έχει εξασφαλίσει τα δικαιώματα μετάδοσης. Το Α’ ημίχρονο παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 889.000 τηλε-φίλαθλοι και το Β’ ημίχρονο 877.000.

Δύο θέσεις στην 20αδα της Nielsen βρήκε και η άλλη αγαπημένη Εθνική μας ομάδα, αυτή του μπάσκετ, με την αναμέτρησή της για τα προκριματικά του Παγκόσμιου Κυπέλλου με τη Σερβία. Πέτυχε σπουδαία νίκη (70-63) και έστειλε ψηλά και την ΕΡΤ 2 που μετέδωσε απευθείας την αναμέτρηση. Την Δ’ περίοδο παρακολούθησαν κατά μέσον όρο 685.000 τηλε-φίλαθλοι και βρέθηκε στην όγδοη θέση, ενώ την Γ’ περίοδο την είδαν 598.000 τηλεθεατές και βρέθηκε στην 16η θέση.

Και αυτή η 20αδα της Nielsen πάντως κατά τα λοιπά είναι γεμάτη επαναλήψεις σειρών κυρίως του ALPHA («Το σόι σου», και «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα») που έχουν πιάσει οκτώ θέσεις. Καθώς όμως αρχίζουν πλέον οι πρεμιέρες νέων προγραμμάτων θα έχει ενδιαφέρον να δούμε από την ερχόμενη εβδομάδα και μετά πως θα κινηθούν τα κανάλια…

 



 

Στην ίδια κατηγορία