Media news

Αλλοι σκοράρουν με τάλεντ σόου, άλλοι με μυθοπλασία και κάποιοι με τη στρογγυλή θεά…

23 Οκτωβρίου 2018

Με την Εθνική και το Θεσσαλονικιώτικο ντέρμπι E TV και ΕΡΤ-1 «καπάρωσαν» τέσσερις θέσεις στη λίστα της Nielsen…

Του Σωτήρη Μανιάτη

Στο βαρόμετρο με τα 20 καλύτερα προγράμματα από πλευράς τηλεθέασης για την εβδομάδα 15-21/10/2018 τα δύο κανάλια, ΕΡΤ-1 και E TV (Open πλέον) απέσπασαν τέσσερις θέσεις από δύο το καθένα με τα ημίχρονα από δύο ματς.

Την καλύτερη θέση (7η) έπιασε το πρώτο ημίχρονο της αναμέτρησης της Εθνικής μας ομάδας ποδοσφαίρου εκτός έδρας με τη Φινλανδία (χάσαμε 2-0) για το Nations League καθώς κατά μέσον όρο καθηλώθηκαν στο E TV που το μετέδιδε για να το δουν κατά μέσον όρο 1.051.000 τηλε-φίλαθλοι. Το δεύτερο ημίχρονο βρέθηκε 12ο (993.000) ενώ μια θέση πιο κάτω βρέθηκε το δεύτερο ημίχρονο του ντέρμπι της Θεσσαλονίκης Άρης – ΠΑΟΚ (1-2) που το είδαν στην ΕΡΤ-1 που το μετέδιδε κατά μέσον όρο 972.000 τηλε-φίλαθλοι. Το πρώτο ημίχρονο του ματς βρέθηκε 16ο (872.000).

Και αυτήν την εβδομάδα (15-21/10/2018) στην κορυφή (πρώτη και δεύτερη θέση) βρέθηκε το μουσικό τάλεντ σόου του ΣΚΑΪ, το «Voice» με 1.2555.000 και 1.216.000 τηλεθεατές αντίστοιχα κατά μέσον όρο. Την πεντάδα συμπληρώνουν δύο ελληνικές σειρές του ALPHA, «Το σόι σου» που καθηλώνει μπροστά στις μικρές τους οθόνες 1.129.000 τηλεθεατές και το «Τατουάζ» (δύο θέσεις) με 1.081.000 και 1.055.000 τηλεθεατές αντίστοιχα.

Συνολικά από την 20αδα της Nielsen 12 θέσεις «καπάρωσε» o ALPHA που έπιασε και μία με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων (17/10, 829.000), τέσσερις ο ΣΚΑΪ -τις τρεις με το «Voice» και μία με το «Ελλάδα έχεις ταλέντο» (15η, 924.000) και από δύο Ε TV και ΕΡΤ-1. Τώρα που μπαίνει κανονικά στο παιχνίδι και το Open έχει ενδιαφερον να δούμε αν και ποιες αλλαγές θα καταγραφούν τις επόμενες εβδομάδες...



 

Στην ίδια κατηγορία