Media news

Ίδια πλέον συμφέροντα, διαφορετικές όμως… εκτιμήσεις

30 Δεκεμβρίου 2018

Καθώς κατεβάζει «αυλαία» το 2018 τα στελέχη των καναλιών μετρούν κέρδη και ζημίες…

Του Σωτήρη Μανιάτη

Οι αναφορές τους βέβαια προς τα έξω έχουν να κάνουν μόνο με το πρώτο. Σε αυτό το πλαίσιο τα στελέχη του ALPHA και του STAR έκαναν τον απολογισμό τους για τα κεντρικά τους δελτία ειδήσεων. Πιο… φαφλατάδικος του πρώτου που κάνει λόγο για «απόλυτη κυριαρχία» του δελτίου την τελευταία πενταετία, πιο συνοπτικός του δεύτερου που επιμένει ότι το δικό του δελτίο αναδεικνύεται «πρωταθλητής» το 2018 αλλά σε… συγκεκριμένο κοινό.

Και να σκεφθεί κανείς ότι τα δύο κανάλια ανήκουν πλέον στα ίδια συμφέροντα έπειτα από την εξαγορά του 50% του ALPHA, που ανήκει στον Δημήτρη Κοντομηνά, από εταιρεία συμφερόντων Βαρδινογιάννη που κατέχει και το STAR (μεταβίβαση βέβαια ου ακόμα εν έχει εγκριθεί από τοΕΣΡ). Τα στελέχη κάθε καναλιού κάνουν τις δικές τους εκτιμήσεις και προτάσσουν αυτό που τους ενδιαφέρει.

Έτσι, στο STAR εστιάζουν στο ότι στην ενημερωτική ζώνη των 20:00 «και στο εμπορικό κοινό 18-54, από 1/1/2018 έως και 27/12/2018» το κανάλι βρέθηκε «στην πρώτη θέση προτίμησης των τηλεθεατών με 13%, αφήνοντας στη δεύτερη θέση τον ΑΝΤ1 με 12,6% και στην τρίτη θέση τον ΣΚΑΪ με 11,9%». Το δελτίο του ΑΝΤ1 βέβαια από τις 17/9 μετακινήθηκε στις 19:30.

Τα στελέχη του ALPHA πάλι επισημαίνουν ότι το κεντρικό τους δελτίο παρέμεινε στην «κορυφή της ενημέρωσης και κατά το α’ τετράμηνο της τηλεοπτικής σεζόν 2018 – 2019» ενώ ήταν στην κορυφή από πλευράς τηλεθέασης «και τον Δεκέμβριο 2018». Θέση που όπως σημειώνουν διατηρεί «από την 1η Ιανουάριου 2014 έως και τις 26 Δεκεμβρίου 2018…»

Από την 1/1 έως και 26/1/2108, οι ειδήσεις του ALPHA ήταν στην πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης, στο σύνολο κοινού, «σημειώνοντας μέσο όρο 22,7% (625.000 τηλεθεατές), αφήνοντας πίσω τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού έξι μονάδες και πάνω: Alpha 22,7% (625.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 16,4% (496.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 14,4% (437.000 τηλεθεατές), Star 12,7% (388.000 τηλεθεατές), ΕΡΤ1 6,3% (227.000 τηλεθεατές) και OPEN 6,3% (215.000 - από τις 24/10)».

Τα στελέχη του ALPHA όμως επιμένουν ότι, για το ίδιο διάστημα, στην κορυφή βρέθηκε το δελτίο τους και στο «δυναμικό κοινό 18-54 με μέσο όρο 20,4% (233.000 τηλεθεατές),αφήνοντας πίσω τα δελτία ειδήσεων του ανταγωνισμού 7,5 μονάδες και πάνω. Συγκεκριμένα: Alpha 20,4% (233.000 τηλεθεατές), Star 13% (165.000 τηλεθεατές), ΑΝΤ1 12,6% (157.000 τηλεθεατές), ΣΚΑΪ 11,9% (150.000 τηλεθεατές), OPEN 5,4% (74.000 - από τις 24/10) και ΕΡΤ1 3,9% (62.000 τηλεθεατές).»

Όπως και να έχουν τα πράγματα, πάντως, καθώς τα δύο κανάλια ανήκουν σε παρόμοια συμφέροντα πλέον και τα κεντρικά τους δελτία μεταδίδονται σε διαφορετικές ώρες (ALPHA στις 19.00, STAR στις 19.55) για περίπου ένα δίωρο καθημερινά η ενημέρωση ενός μεγάλου κομματιού τηλεθεατών «μονοπωλείται» από αυτά...

Αντε λοιπόν Καλή Χρονιά, με υγεία, δύναμη, αντοχές και τύχη…



 

Στην ίδια κατηγορία