Media news

Και... νόστιμη και λίρα 100 βρήκαν στο STAR

13 Μαρτίου 2019

Πιένες στο κανάλι της Κηφισίας με το «Master Chef» που αποδεικνύεται θησαυρός...

Την εβδομάδα που μας πέρασε (4-10/3/2019) τα στελέχη του STAR είδαν το κανάλι τους να καπαρώνει συνολικά πέντε θέσεις στο βαρόμετρο της Nielsen με τα 20 καλύτερα από πλευράς τηλεθέασης προγράμματα των καναλιών εθνικής εμβέλειας.

Και τις πέντε θέσεις καπάρωσε το «Master Chef ( με τους Σωτήρη Κοντιζάς, Πάνο Ιωαννίδη και Λεωνίδα Κουτσόπουλο) το οποίο μάλιστα απέσπασε και τις τρεις θέσεις της κορυφής προσελκύοντας κατά μέσον όρο στην καλύτερη εμφάνισή του (8/3) 1.153.000 τηλεθεατές.

Ο ΣΚΑΪ τη συγκεκριμένη εβδομάδα δεν κατάφερε να αποσπάσει καμία θέση με το ριαλιτοπαίχνιδό του, το «Survivor: Ελλάδα – Τουρκία», να συνεχίζει τις χαμηλές του πτήσεις.

Έτσι, τις υπόλοιπες θέσεις καταλαμβάνουν ο ALPHA (εννέα) και ο ΑΝΤ-1 (έξι). Την καλύτερη θέση για το κανάλι της Κάντζας (4η) καπαρώνει η ελληνική σειρά του «Τατουάζ» που κατά μέσον όρο παρακολουθούν 1.097.000 τηλεθεατές ενώ συνολικά πιάνει τέσσερις θέσεις. Από το κανάλι της Κάντζας θέση στο τηλεβαρόμετρο βρίσκουν και οι σειρές «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (964.000), «Το σόι σου» (952.000) αλλά και το «Πάμε πακέτο» (925.000).

Την καλύτερη θέση για τον ΑΝΤ-1 (8η) καταλαμβάνει η δική του ελληνική σειρά «Επιστροφή» που συνολικά καπαρώνει πέντε θέσεις και στην καλύτερη εμφάνισή της προσελκύει κατά μέσον όρο 1.009.000 τηλεθεατές. Μια θέση (20η) αποσπά από το βαρόμετρο της Nielsen και το «Your Face Sound Familiar» (10/3) με τη Μαρία Μπεκατώρου του καναλιού του Αμαρουσίου που προσελκύει κατά μέσον όρο 888.000 τηλεθεατές.



 

Στην ίδια κατηγορία