Για δύο χρόνια ακόμα θα συνεχίσει στον ΣΚΑΪ το «Στην υγειά μας ρε παιδιά». Η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου που «σαρώνει» τα Σαββατόβραδα θα προβάλλεται από το κανάλι και τη νέα σεζόν, ενώ όπως επισημαίνουν οι ιθύνοντές του, η ανανέωση της συνεργασίας των δύο πλευρών έγινε «σε κλίμα αμοιβαίας εμπιστοσύνης, επισφραγίζοντας την άρτια σχέση ετών».
Ανανέωσε με τον ΣΚΑΪ ο Σπύρος Παπαδόπουλος
Παρά τις αλλαγές επί αλλαγών, που έγιναν φέτος στην ημέρα προβολής της εκπομπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
O Σταμάτης Μαλέλης ετοιμάζει τον ενημερωτικό «104.6» της Alter Ego
Την αποχή τους από την αδειοδότηση των περιφερειακών καναλιών αποφάσισαν οι Ειδικοί Επιστήμονες του ΕΣΡ
Ο ΣΚΑΪ πήρε την Greek Basketball League από την ΕΡΤ2 Σπορ
Ασθενείς και ειδικοί μιλούν για το Αλτσχάιμερ στο «Prime Time» του ΣΚΑΪ
Τα ελληνικά ντοκιμαντέρ καλύπτουν μόλις το 1,9% του προγράμματος της ΕΡΤ
Διαθέσιμη από την ΕΡΤ η συνέντευξη του Ανδρέα Παπανδρέου στον Γιώργο Δουατζή