Από τη στιγμή που είχαμε το πρώτο κρούσμα στη χώρα, τα πράγματα άλλαξαν άρδην

Από τη στιγμή που είχαμε το πρώτο κρούσμα στη χώρα, τα πράγματα άλλαξαν άρδην
Ακολουθήστε μας στο Google news

Η Άννα Γιώτη μιλά στο Loaded.gr για τις εξελίξεις στο χώρο των ζωντανών εμφανίσεων εξαιτίας του κορωνοϊού.

12 Μαρτίου 2020

Συνέντευξη στην Αφροδίτη Παπακαλού

Η Άννα Γιώτη είναι General manager στην εταιρεία Pure Public Relations - εταιρεία Δημοσίων Σχέσεων και management καλλιτεχνών.

UPDATE: Η συνέντευξη έγινε πριν την ανακοίνωση του κλεισίματος όλων των χώρων διασκέδασης

Τις τελευταίες ημέρες ζούμε πρωτόγνωρες καταστάσεις και ένας από τους κλάδους που πλήττεται είναι και αυτός των ζωντανών εκδηλώσεων. Πώς το έχετε βιώσει μέχρι στιγμής;

Όταν μάθαμε τα πρώτα νέα για έναν ιό στην Κίνα που οδήγησε σε καραντίνες και σε απομόνωση εκατομμύρια ανθρώπους, κανείς δεν πίστευε ότι αυτό είναι κάτι που θα μπορούσε να συμβεί και σε εμάς. Είναι και λίγο ο τρόπος που σκεφτόμαστε εδώ, μία αισιοδοξία συνυφασμένη στο DNA μας, η ελληνική εξωστρέφεια…

Όταν η κατάσταση στην Ιταλία ξέφυγε και είχαμε το πρώτο κρούσμα εκεί, εδώ τα πράγματα δούλευαν σε συνηθισμένους ρυθμούς: τα θέατρα και οι χώροι για live είχαν κανονική ροή, όλα έβαιναν καλώς, ο κόσμος δεν ανησυχούσε.

Από τη στιγμή όμως που είχαμε το πρώτο κρούσμα στη χώρα, τα πράγματα άλλαξαν άρδην. Σημειώθηκε αισθητή πτώση της προπώλησης σε όλα τα θεάματα και έγινε φανερό πως ο κόσμος είχε πάρει το μήνυμα για τη σοβαρότητα της κατάστασης. Μόλις ανακοινώθηκαν τα μέτρα από την κυβέρνηση για το κλείσιμο χώρων που μπορούν να φιλοξενήσουν περισσότερα από 1.000 άτομα, η People Entertainment Group, η εταιρία με την οποία συνεργάζομαι, συμμορφώθηκε στη στιγμή χωρίς να σκεφτεί το τεράστιο οικονομικό κόστος.

Κρίνετε επαρκές το μέτρο των 1.000 ατόμων;

Προσωπικά, θεωρώ μεγάλο σφάλμα να περιορίζεις τα μέτρα προφύλαξης σε χώρους 1.000 ατόμων και άνω. Δηλαδή στα 999, στα 500, στα 200 άτομα θα διστάσει ο ιός; Η People Entertainment Group που έχει αυτή τη στιγμή στην ευθύνη της το The Phantom of the Opera, τη μεγαλύτερη παραγωγή που έγινε ποτέ στην Ελλάδα, έπραξε το αυτονόητο και το σωστό αναστέλλοντας αμέσως τις παραστάσεις της πολυπρόσωπης παραγωγής με τους δεκάδες εργαζόμενους.

Και έχουμε να κάνουμε με ανυπολόγιστη ζημιά…

Ναι, η ζημιά είναι τεράστια, αλλά τεράστιο είναι και το αίσθημα ευθύνης της εταιρίας απέναντι στο κοινό όλα αυτά τα χρόνια, αλλά και στους εργαζόμενους σε αυτή την λαμπερή και πολύ απαιτητική παραγωγή. Η People Entertainment Group δεσμεύεται να κάνει ότι είναι δυνατόν για να δούμε ξανά αυτή την παραγωγή στη χώρα. Η ζημιά για την εταιρία είναι ανυπολόγιστη, αλλά θέλω να τονίσω πως δεν μπορούμε να σταθούμε σε αυτό τώρα. Τώρα δεν κοιτάμε το μικρόκοσμό μας, το «μαγαζί μας» αλλά το κοινό καλό. Και το κοινό καλό υπαγορεύει να κλείσουν όλοι οι χώροι διασκέδασης, δυστυχώς, για την αντιμετώπιση του ιού.

Αποφασίσατε όμως αναστολή των παραστάσεων και στο Πειραιώς 131

Κλείνουμε για τρεις εβδομάδες σκεπτόμενοι ότι δεν είναι μόνο θέμα αριθμών, είναι θέμα συνείδησης. Η Μουσική σκηνή Πειραιώς 131 σέβεται και το κοινό, τους μουσικόφιλους αυτής της πόλης, αυτής της χώρας, αλλά και την Πολιτεία που ζητά την αποφυγή των συναθροίσεων σε κλειστούς χώρους. Φυσικά θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις κρατάμε ζωντανή την ελπίδα να επανέλθει η ζωή όλων σε κανονικούς ρυθμούς.

Πλέον, όλοι οι άνθρωποι του πολιτισμού κοιτούν προς το καλοκαίρι. Εσείς, τι ετοιμάζετε;

Οι παραγωγές μας είναι στα σκαριά καιρό τώρα, είμαστε σε συζητήσεις και ετοιμάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το καλοκαίρι. Δεν είναι όμως λίγο ουτοπικό να το συζητάμε αυτή τη στιγμή; Μήπως είναι προτιμότερο να στραφούμε στους ανθρώπους γύρω μας, στους μεγαλύτερους, αλλά και στα παιδιά, μικρά και εφήβους, να μιλήσουμε για πρόληψη και προστασία, για παύση συναθροίσεων, για περιορισμένες δραστηριότητες έως ότου, ενωμένοι, να ξεπεράσουμε αυτή την πανδημία;

Είναι η πρώτη φορά που ο πλανήτης ζει κάτι τέτοιο στη σύγχρονη ιστορία, είναι μία στιγμή δοκιμασίας για όλους και η συμμόρφωση στις υποδείξεις των γιατρών, η σύνεση και η αλληλεγγύη είναι ο τρόπος να τα καταφέρουμε. Δεν είναι ώρα για διαφήμιση της δουλειάς μας. Είναι σημαντικό να ενωθούμε ως κλάδος και ως κοινωνία και να δείξουμε αλληλεγγύη. Και το καλοκαίρι θα ‘ρθει και πάλι!