Η καταγγελία του Κώστα Παπαχλιμίντζου, το συκώτι προβενσάλ και η απάντηση του ρέστοραντ

Η καταγγελία του Κώστα Παπαχλιμίντζου, το συκώτι προβενσάλ και η απάντηση του ρέστοραντ
Ακολουθήστε μας στο Google news

Επισήμανε το υψηλό κόστος του delivery ο δημοσιογράφος και το κατήγγειλε στο Twitter.

16 Νοεμβρίου 2020

«Αντιλαμβάνομαι ότι κάθε επιχείρηση εστίασης προσπαθεί να προσαρμοστεί στην εποχή του κορονοϊού και των lockdowns, αλλά δε νομίζω ότι η αυτοτελής χρέωση με 15€ της υπηρεσίας delivery είναι και η καλύτερη προσαρμογή...» έγραψε βάζοντας ως φωτογραφία τον κατάλογο του μαγαζιού με το συκώτι προβενσάλ (22 ευρώ), το παγιάρ (24 ευρώ) και το φιλέτο (28 ευρώ).

«Δεν έχουμε υπηρεσία delivery, η χρέωση είναι η χρέωση του τοπικού ταξί ασυνόδευτο. Θα μπορούσατε να μας κάνετε ένα τηλέφωνο ως δημοσιογράφος» απάντησε το Blue Pine (αυτό είναι το εστιατόριο της Κηφισιάς).

Ηταν μία καταγγελία που μέτρησε.

«Εσείς μπορείτε να κάνετε ό,τι χρέωση θέλετε κι εμείς να την κρίνουμε όπως θεωρούμε πρέπον» η, μάλλον μαζεμένη, απάντηση του Κώστα Παπαχλιμίντζου. «Στην τελική οι πελάτες σας πρέπει να είναι ικανοποιημένοι και όχι οι υπόλοιποι, που μένουμε μακριά».

Εκεί πετάχθηκε και ο Κωνσταντίνος Μπογδάνος καταθέτοντας τη δική του εμπειρία: «Πηγαίναμε πιο παλιά με την Ελένη. Μετά από ένα δείπνο με φίλους, με καλό κρασί και επιδόρπια, ζητήσαμε στο τέλος 4 μαστίχες. Μας τις χρέωσαν 28 ευρώ. Δεν ξαναπήγαμε έκτοτε».

Περνάμε ωραία στην καραντίνα όπως καταλαβαίνετε.