Τα κορυφαία προγράμματα των καναλιών για τον Νοέμβριο

Τα κορυφαία προγράμματα των καναλιών για τον Νοέμβριο

Media News εν τάχει (01/12).

ΣΚΑΪ

-Πρώτη θέση για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων από Δευτέρα έως Κυριακή στο σύνολο, σε αριθμό τηλεθεατών και μερίδιο, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης:

1) ΣΚΑΪ: 829.629 (18,1%)
2) ALPHA: 715.692 (17,2%)
3) STAR: 661.505 (14,4%)
4) ΑΝΤ1: 572.117 (13,7%)
5) OPEN: 320.011 (7,7%)
6) MEGA: 275.211 (6,1%)
7) ΕΡΤ1: 263.271 (5,8%)

-Πρώτη θέση για το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων από Δευτέρα έως Κυριακή στο σύνολο, σε αριθμό τηλεθεατών και μερίδιο, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης:

1) ΣΚΑΪ: 714.789 (27,1%)
2) ΑΝΤ1: 388.982 (16,8%)
3) ALPHA: 316.660 (11,7%)
4) STAR: 290.692 (10,3%)
5) ΕΡΤ1: 254.852 (10,4%)
6) OPEN: 230.613 (10,1%)
7) MEGA: 174.306 (7,6%)

-Πρώτη θέση για τις εκπομπές «Σήμερα» (24,9%), «Αταίριαστοι» (25,3%) και «Καλημέρα» (21,4%) στις ώρες προβολής τους, στο σύνολο.

ALPHA

-Πρώτη θέση για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων στο σύνολο (Δευτέρα-Παρασκευή) και στο «δυναμικό κοινό», ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, αλλά και απέναντι στα ανταγωνιστικά του δελτία ειδήσεων:

1) ALPHA: 17,2%
2) ΑΝΤ1: 13,7%
3) OPEN: 7,7%

-Πρώτη θέση για το «Deal» (15,4% στο 18-54), το «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα» (14,4% στο 18-54), το «Φως στο Τούνελ» (19% στο σύνολο, 15,5% στο 18-54), ο «Οδηγός καλής ζωής» (13,3% στο 18-54), το «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» (24,8% στο σύνολο, 24% στο 18-54), «Καλύτερα δε γίνεται» (16,4% στο σύνολο, 15,4% στο 18-54), «Kitchen Lab» (15,9% στο σύνολο, 13,7% στο 18-54) και «Bachelor» (31,5% στις γυναίκες 15-24).

STAR

-Πρώτη θέση για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων στο «δυναμικό κοινό» από Δευτέρα έως Παρασκευή, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης:

1) STAR: 16,4%
2) ALPHA: 15,5%
3) ΣΚΑΪ: 12,9%
4) ΑΝΤ1: 12,3%
5) OPEN: 7,4%
6) MEGA: 6,9%

Αλλά και στη ζώνη του ανταγωνισμού του, ξανά στο «δυναμικό κοινό», από Δεύτέρα έως Κυριακή:

1) STAR: 15%
2) ΣΚΑΪ: 13,4%
3) MEGA: 7,3%

OPEN

-Πρώτη θέση για το «Τώρα Ό,τι Συμβαίνει» στο «δυναμικό κοινό» (17%), και άνοδος στο σύνολο (17,1% από 14,5%).

-Άνοδος για το μεσημεριανό δελτίο ειδήσεων από Δευτέρα έως Παρασκευή στο «δυναμικό κοινό» (11,2%) με +2% σε σχέση με τον Οκτώβριο.

-------------------------

Συνεργασία μεταξύ του ΑΝΤ1 και της NBC Universal.

Με 106 ταινίες και 4 σειρές από τον κατάλογο του μιντιακού κολοσσού εμπλουτίζει από σήμερα το πρόγραμμά του το κανάλι του Αμαρουσίου. Πρόκειται για δημοφιλείς παραγωγές όπως οι «Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw», «American Made», «Mamma Mia! Here We Go Again», «Downton Abbey», «Get Out», «Phantom Thread», «First Man», «Yesterday», «Mary Magdalene» κ.ά. σε πρώτη προβολή, επιτυχημένα franchises όπως τα «Fast & Furious», «Jason Bourne», «The Mummy», «Bridget Jones’s Diary» και «Johnny English», η πρώτη προβολή του «Brooklyn Nine–Nine» και του «Νew Amsterdam», αλλά και παλιότερες σειρές όπως ο «Ηρακλής» και η «Ζήνα», που προβάλλονταν παλιότερα σε Star και Alter.

-------------------------

Mad Πικάπ με «εναλλακτική» μουσική στο Vodafone TV.

Έτοιμο να βγει στον αέρα το νέο θεματικό κανάλι του Mad, όπως σας είχαμε πει ΕΔΩ. Το Mad Πικάπ θα ξεκινήσει το πρόγραμμά του από την Τρίτη 8 Δεκεμβρίου αποκλειστικά στο Vodafone TV, παίζοντας «εναλλακτικά» τραγούδια από το ελληνικό και διεθνές ρεπερτόριο, μέσα από μουσικές ζώνες όπως οι «Juke box», «Σαν συναυλία», «Κασετόφωνο», «Rock Eντεχνο», «Μπαλάντες των αισθήσεων», «This is now», «Golden acoustic» και «Timeless».

-------------------------

Η καθημερινότητα των Αρχαίων Ελλήνων μέσα από το Cosmote History HD.

Απόψε στις 22.00 θα παιχτεί στο θεματικό κανάλι της Cosmote TV το πρώτο επεισόδιο της σειράς ντοκιμαντέρ «Κάθε μέρα στην Αρχαία Ελλάδα», σε σκηνοθεσία της βραβευμένης Μαριάννας Οικονόμου. Ο ιδιωτικός βίος των Αρχαίων Ελλήνων, οι απολαύσεις τους, η θρησκεία τους κ.ά. θα αναδεικνύονται μέσα από ποικιλία οπτικοακουστικού υλικού, συνεντεύξεις και αφηγήσεις ειδικών επιστημόνων.