Radio - Ακροαματικότητες

ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ / ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

19 Απριλίου 2010

Το πρώτο βήμα είναι οι ραδιοφωνικές μετρήσεις. Το δεύτερο οι τηλεοπτικές. Ο λόγος για την GfK Hellas, την εταιρεία που πραγματοποιεί μετρήσεις με το ρολόι, η οποία επρόκειτο την περασμένη εβδομάδα να κάνει την πρώτη της παρουσίαση στους ραδιοφωνικούς σταθμούς στο πλαίσιο των προσκλήσεων που απηύθυνε η ΕΙΙΡΑ.

Το πρώτο βήμα είναι οι ραδιοφωνικές μετρήσεις. Το δεύτερο οι τηλεοπτικές. Ο λόγος για την GfK Hellas, την εταιρεία που πραγματοποιεί μετρήσεις με το ρολόι, η οποία επρόκειτο την περασμένη εβδομάδα να κάνει την πρώτη της παρουσίαση στους ραδιοφωνικούς σταθμούς στο πλαίσιο των προσκλήσεων που απηύθυνε η ΕΙΙΡΑ. Η εταιρεία αφήνει να εννοηθεί πως είναι σε θέση με το ίδιο κόστος να προχωρήσει και στη μέτρηση τηλεθέασης στην περίπτωση που την επιλέξουν οι ιδιώτες. Για να γίνει κάτι τέτοιο, θα πρέπει να προκηρυχθεί νέος διαγωνισμός, αν και η συνεργασία της ΕΙΙΡΑ με τη Focus, λόγω γραφειοκρατίας της ένωσης των ραδιοφωνικών σταθμών, θα παραταθεί ίσως και μέχρι το τέλος του 2010. Την περασμένη εβδομάδα υπήρξε ένταση μεταξύ ομάδας ραδιοφωνικών σταθμών και της Ξένιας Κούρτογλου ύστερα από συνέντευξη της τελευταίας στην «Ελευθεροτυπία» όπου εμφανιζόταν να χαρακτηρίζει τον Βήμα FM, τον Θέμα 98,9, τον Flash και τον Real ως «νεόκοπους» που δημιουργούν θόρυβο για να κερδίσουν σε ποσοστά. Στην τηλεόραση είναι λίγο πιο δύσκολη η προκήρυξη του σχετικού διαγωνισμού, καθώς η διαδικασία για την
ίδρυση της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας ελέγχου των μετρήσεων που προβλέπει ο νόμος δεν προχωράει. Σε αυτό το σημείο ίσως παρέμβει η κυβέρνηση, που προσπαθεί να αντιληφθεί τη διαδικασία σύμφωνα με τον τρόπο που παράγεται το πολιτικό και οικονομικό «νόμισμα» της μέτρησης τηλεθέασης.
 



 

Στην ίδια κατηγορία